Ga naar inhoud
  • 0

Velgen laten spuiten


Alpine

Vraag

Laatst mijn vrindin op zondag ochtend naar een hardloop wedstrijd gebracht, en daar in de buurt even snel de auto te hebben geparkeed heb ik ( kluns dat ik ben :bash: ) met de linker voor velg tegen de stoeprand aan gezeten.

Heb op dat momend ook zeker even de nodige GVDees :angry: laten vallen, maar daar werkt het niet meer heel van. (helaas je kan het natuurlijk altijd even probeeren)

Maar na wat op internet te hebben gesurft heb ik een bedrijf gevonden dat bij mijn werk in de buurt zit.

Na even met de jongens daar te hebben kennis gmaakt, en ook wat van hun werk te hebben bekeken heb ik twee van de vier velgen daar achter gelaten.

Ja, inderdaat twee van de vier mijn lieftallige vrindin had ook al ergens tegen aan gezeten met één van de velgen, maar ik moet zeggen daar zag je bija niets van. :angel:

Dus deze velg ook maar gelijk laten doen dan zijn ze alle vier weer helemaal netjes.

In de tussen tijd maar even op de net van Marco456 gekochte stalen winter velgen gereden, deze kwamen dan ook zeker goed van pas.

 

Na zeven werdagen waren de velgen weer zo goed als nieuw.

Ik ben erg tevreden met het resultaat dus gaat bij deze gaat alle lof uit naar de jongens van Auto Service Weesp. :thumb:

 

Hier onder ook nog even wat foto's van de velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
dat staal had je er bij de timeattack ook onder zag ik.

 

Dat klopt, ik ben was ook nog een beetje achter met melden.

Maar beter laat dan nooit.

Soms is het werk zo druk dat ik ook gewoon geen tijd meer heb om even op de site te kijken.

Ik schaam me hier ook zeer diep voor. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je nu geen kleurverschil, nu je (maar) twee velgen hebt laten spuiten? en zijn de velgen gespoten of gepoedercoat.

 

Veel vragen, maar ik ben zelf ook van plan om mijn velgen te laten opknappen, vandaar.

 

 

 

Nee, er zit geen kleurverschil in de velgen maar ik heb daar in tegen de twee nieuw gespoten velgen aan één kant van de auto gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb je nu geen kleurverschil, nu je (maar) twee velgen hebt laten spuiten? en zijn de velgen gespoten of gepoedercoat.

 

Veel vragen, maar ik ben zelf ook van plan om mijn velgen te laten opknappen, vandaar.

 

 

 

Nee, er zit geen kleurverschil in de velgen maar ik heb daar in tegen de twee nieuw gespoten velgen aan één kant van de auto gezet.

 

Eerst mijn excusses voor het niet schoonmaken :embarassed: .

ik meen toch echt dat je ze alle 4 wou laten spuiten :)

 

Kom net terug uit Turkije vandaar dat ik in eens mijn ouwe velgen voorbij zag komen.

 

Je LM zien er weer mooi uit !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden