Ga naar inhoud

Passat in de film of op tv.


bm-er

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

maar das veel trukkage met die W12 in T3.. zelfs volledige achterwielspin/burnout terwijl de voorwielen stilstaan/op de rem staan.. kan natuurlijk niet..

 

Met een lock-up op de voorwielen kan dat wel. Eerst hard remmen met het rempedaal, daarna de voorwielen locken, het rempedaal loslaten en gassen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Volgens mij hoorde ik vanochtend bij Giel een Passat genoemd worden in een interview. Wat ik ervan begreep ging dit over een blinde man die een eigen autobedrijf heeft en ook zelf reparaties doet aan auto's, Volkswagen specifiek. Ik hoorde 'm op een bepaald moment zeggen: 'Ik was net de remklauw van een Passat aan het vervangen...' of zo iets.

 

Was zo rond 7:45 vanochtend

 

Vond ik wel het vermelden waard ;-) hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hoorde ik vanochtend bij Giel een Passat genoemd worden in een interview. Wat ik ervan begreep ging dit over een blinde man die een eigen autobedrijf heeft en ook zelf reparaties doet aan auto's, Volkswagen specifiek. Ik hoorde 'm op een bepaald moment zeggen: 'Ik was net de remklauw van een Passat aan het vervangen...' of zo iets.

 

Was zo rond 7:45 vanochtend

 

Vond ik wel het vermelden waard ;-) hahaha

 

Das Collewijn in Nuis. :wink:

Heeft een auto ongeluk gehad.

Maar sleuteld gewoon aan auto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Volgens mij hoorde ik vanochtend bij Giel een Passat genoemd worden in een interview. Wat ik ervan begreep ging dit over een blinde man die een eigen autobedrijf heeft en ook zelf reparaties doet aan auto's, Volkswagen specifiek. Ik hoorde 'm op een bepaald moment zeggen: 'Ik was net de remklauw van een Passat aan het vervangen...' of zo iets.

 

Was zo rond 7:45 vanochtend"

 

het was zo bijzonder, omdat die man die aan de passat sleutelde blind was... dacht ik 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
In Ninja Assassin wordt een Passat CC aardig mishandeld. Film is trouwens wel een aanrader voor de martial arts-fans... maar die zullen hem wel al gezien hebben.....

 

http://www.imdb.com/title/tt1186367/

Zo, die werd flink mishandeld ja! Ik heb de film gisteren gezien. Normaal gezien ben ik geen grote fan van dit genre, maar hij keek lekker weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hoorde ik vanochtend bij Giel een Passat genoemd worden in een interview. Wat ik ervan begreep ging dit over een blinde man die een eigen autobedrijf heeft en ook zelf reparaties doet aan auto's, Volkswagen specifiek. Ik hoorde 'm op een bepaald moment zeggen: 'Ik was net de remklauw van een Passat aan het vervangen...' of zo iets.

 

Was zo rond 7:45 vanochtend

 

Vond ik wel het vermelden waard ;-) hahaha

 

Das Collewijn in Nuis. :wink:

Heeft een auto ongeluk gehad.

Maar sleuteld gewoon aan auto's.

 

Nee geen auto ongeluk,

Toen hij kind was is Collin tegen een auto gefietst,en daarna heeft hij nooit weer kunnen zien,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden