Ga naar inhoud

slotvrij


Hendymen

Aanbevolen berichten

dank je, ja zelf gespoten. Ik had de kleur nog liggen van de pdc die ik ook gespoten had.

ik moet zeggen dat ik wel iets kleurverschil zie, maar ik moet de rest nog poetsen.

 

Hoi Hendyman.

 

Staat goed , heb het zelf ook gedaan , TIP . zet de voorste kapjes op de achterdeur en die achterste op de voordeur, scheelt iritatie bij kleurverschil.. ;-) En staat ook wat beter...

 

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterklep..Daar is ook nog een slot,die stuurt ook je complete set aan.

 

 

Dan heb ik er ook nog wel een vraag over aan allen die dit leest:

Ik zit er ook aan te denken om een slotkapje te plaatsen. Eerst maar eens even gecheckt of bij mij (3BG) ook alle sloten openspringen bij het openen van de kofferbak met de sleutel.... Gebeurde dus helemaal nix! Ja, alleen de kofferbak ging open. Kofferbak omhoog, gaat er zo'n tuut, tuut-alarm af.

Iemand een idee of dit een VAG-Com instelling is of dat het zo hoort?!?!?

 

grtzz

Mischa

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischa1974,

 

Heb ook dezelfde probleem gehad heb ook mijn sleutelgat weggewerkt maar door de sleutelgat op de kofferbak gaan de voorportieren niet open dus als mijn accu plat is heb ik een probleem , tijdelijk kan ik nu de achterbank ook van binnen klappen zodat ik er eventueel door de achterkant binnen kan komen

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischa1974,

 

Heb ook dezelfde probleem gehad heb ook mijn sleutelgat weggewerkt maar door de sleutelgat op de kofferbak gaan de voorportieren niet open dus als mijn accu plat is heb ik een probleem , tijdelijk kan ik nu de achterbank ook van binnen klappen zodat ik er eventueel door de achterkant binnen kan komen

:D

 

 

:lol: Is voor mij geen optie dus om via de achterbank binnen te komen ....

 

Andere ideen ;-) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden