Ga naar inhoud

Led dagrijlichten


devil31

Aanbevolen berichten

Ja had breder gekunnen maar heb speciaal deze genomen hoefde ik niks te slopen om ze erin te krijgen.

En omdat er in de angel eyes geen mislichten zitten heb ik ze op de mistlicht aansluiting gezet dus op de orginele schakelaar binnen.

 

groeten patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je weer een probleem, want daar staat de code BR of F niet in.

 

tevens heeft het niks met schakelaars te maken want mijn setje DRL van Hella hadden een relais die schakelde zodra de auto op contact ging aan, en zodra de verlichting aan ging weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het geen officieel daglicht meer, daglicht mag nl alleen (kunnen)branden als alle andere verlichting uit is..

 

Dan heb je weer een probleem, want daar staat de code BR of F niet in.

 

tevens heeft het niks met schakelaars te maken want mijn setje DRL van Hella hadden een relais die schakelde zodra de auto op contact ging aan, en zodra de verlichting aan ging weer uit.

Vind je ze wel mooi dan??? :wink:

 

 

 

Staat super hoor! :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is het geen officieel daglicht meer, daglicht mag nl alleen (kunnen)branden als alle andere verlichting uit is..

 

Dan heb je weer een probleem, want daar staat de code BR of F niet in.

 

tevens heeft het niks met schakelaars te maken want mijn setje DRL van Hella hadden een relais die schakelde zodra de auto op contact ging aan, en zodra de verlichting aan ging weer uit.

Vind je ze wel mooi dan??? :wink:

 

 

 

Staat super hoor! :thumb:

 

Van mij mag iedereen aan zn auto doen wat ie wil, ik laat alleen even weten hoe de wet(en oom agent) het vinden. Ik ben met de org. DRL ook vaak genoeg aangehouden omdat ze dachten dat ik mistlicht voerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand anders zijn dochter een beurt geven mag ook niet eigenlijk en de meeste mannen doen het toch..Ik ook.Hahah maar vind het wel bot mooi staan Devil 31 klasse en laat oom agent maar een punt hebben om te zeiken als ze beginnen met zoeken vinden ze vaak iets waar niemand aan dacht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden