Ga naar inhoud

3V: Vandaag nieuwe velgen gemonteerd


3V

Aanbevolen berichten

Vandaag zijn mijn nieuwe velgen binnengekomen. Uiteraard direct naar de Kwik-Fit geracet om ze te laten monteren.

Het zijn velgen van het merk Dotz, type Mugello, in 8x17 ET 35. De banden zijn 225/45-17 Michelin Primacy HP in XL-uitvoering: 94W.

Omdat ik met mijn 91W banden problemen bleef houden (vervorming van de banden als ik de auto na een lange rit stilzette) heb ik gekozen voor XL-banden (Extra Load)

Hoewel ik wel eens andere geluiden hoor, ben ik bijzonder tevreden over de service bij Kwik-Fit. En niet onbelangrijk, ook qua prijs heb ik een hele goede deal kunnen maken. Misschien ook dat dit per filiaal verschilt, maar ik kan Kwik-Fit aan de Industriestraat in Enschede dus van harte aanbevelen, zeker wanneer je zelf al een bepaald idee in je achterhoofd hebt. Ik ben zeker 4x teruggeweest voor ik mijn definitieve keuze had gemaakt en iedere keer namen ze alle tijd om je te woord te staan.

Ook foto's maken in de werkplaats was helemaal geen probleem, heb ik ook wel anders meegemaakt :thumb:

 

Hieronder een paar foto's, de officiële statiefoto komt nog als de auto gewassen is en het zonnetje schijnt :-)

post-3807-1423822598,6177_thumb.jpg

post-3807-1423822599,4145_thumb.jpg

post-3807-1423822599,5083_thumb.jpg

post-3807-1423822599,5864_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe :-)

Toch valt het wel mee met poetsen, de spaken zijn glad en sluiten zonder hoekjes aan op de velgrand, en meer van dat soort zaken. Ze zijn dus vrij makkelijk schoon te houden. Is ook wel nodig, want ik ben niet zo'n poetser :-)

 

Wat me ook opviel is dat de velgen behoorlijk breed staan, echt strak gelijk met de wielkast. En dat terwijl het gewoon 8J is met ET35, dus niet bijzonder breed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je die velgen dan ook via de Kwik-fit besteld? Of heb je gewoon een goede deal met ze kunnen maken terwijl je ze zelf ergens anders besteld hebt?

 

Als dat zo is, dan is het voor mij misschien nog eens een idee om ook eens bij de kwik-fit langs te gaan met een door mezelf bestelde verlagingsset (in overleg natuurlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden