Ga naar inhoud

Werkelijke levertijden 3C


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mijn Passat Variant Highline 2.0 TDI DSG is afgelopen vrijdag afgeleverd, helaas ook zonder Premium telefoonsysteem. Schijnt dat dit mis is gegaan bij de wissel van MJ 2008 naar MJ 2009.

Heeft er al iemand de afspraak dat het premium systeem alsnog achteraf wordt ingebouwd ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Passat Variant Highline 2.0 TDI DSG is afgelopen vrijdag afgeleverd, helaas ook zonder Premium telefoonsysteem. Schijnt dat dit mis is gegaan bij de wissel van MJ 2008 naar MJ 2009.

Heeft er al iemand de afspraak dat het premium systeem alsnog achteraf wordt ingebouwd ??

 

Na het aanbod van een trekhaak als vervanging :roll: af te hebben geslagen wacht ik nu op het inplannen voor achteraf inbouw. Ik zal het morgen wel horen als ik de auto ophaal. Eerst was het verhaal dat achteraf inbouw niet kan... :roll: dat blijkt nu toch te kunnen, ik was al bijna met de handleiding hoe dat te doen naar de dealer onderweg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren begrepen dat mijn 2.0 tdi ook is aangekomen.

 

Aangezien ik in het ziekehuis heb gelegen wordt en eind van de week pas kijken

 

Dan leasemij bellen en afspraken maken over afleveren.

 

Groet

 

ik heb ook premium maar dat zie ik vrijdag wel even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met de leasemij gesproken auto mag pas worden geleverd per 25-7

 

Dus moet nog heel lang geduld hebben. Beleid van mijn werkgever om contracten uvolledig uit te laten lopen.

 

Jammer maar is niet anders. Kan ook niet veel meer kilometers maken mag geen auto rijden ivm ontstoken hand.

 

Moet dus nog geduld hebben.

Vanaf 18 maart (bestelling auto) tot levering 25 juli is veel maanden

 

Groet

 

Ben benieuwd of het premium bij mij wel goed is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat wachten erg veel geduld vraagt, denk ik.

 

ik gelukkig nog maar 1 nachtje en morgen om 11 uur halen. hoop niet gelijk een bak regen daarna want even genieten van een glimmende bolide.

 

afspraak voor 1e mod is ook al gedaan.

 

grt Peter

 

Vertel vertel... welke mod wordt het?

:?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het liefst zou ik zeggen dikke 18 of 19 inch velgen maar ben werknemer en met m'n km per jaar zou dat een (extra) duur geintje worden. kan wel erg genieten van de forumleden die dat wel (kunnen) doen. ben eigenlijk al lang blij dat ik een redelijk vette passat heb mogen bestellen van mn werkgever.

 

maar ergens einde volgende week gaat een zeer hulpvaardige forumlid xenon bij me inbouwen... klop toch ....... I NO het is niet legaal maar voor de eerste apk gaat ie er alweer uit.

 

voor de rest geen aanpassingen alhoewel ik denk ook de chroomstrips voor de gril ga bestellen ala Highline. geloof eric ze ook heeft en zijn topic staat in mijn favorieten met de link van D&W.

 

ja die dubbele rem/achterlichten vind ik ook wel wat maar benbouwkundig en dat gaat me te ver...

 

grt en zucht nog 1 nachtje.... en morgen om 11 uur is het zover.

vanavond nog maar eens de folders opzoeken ergens op zolder.... hahahaha oh ja liggen op het toilet zodat ik af en toe :book::D ehhh heel vaak kon neuzen in de boekjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de dealer geweest auto is heel mooi.

 

Model 2009 zonder premium telefoonvoorbereiding. 43 autos waar het fout is gegaan.

 

Er wordt naar een oplossing gezocht door PON.

 

Verder erg tevreden over de auto.

 

nu nog wachten tot 25-7 voordat ik deze mag gaan rijden.

 

Jammer maar het is niet anders

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk wordt de mijne dan volgende week geleverd. Heb hem al zien staan bij de dealer. Wat mooi. Het wachten duurde achteraf niet zo heel lang. Rond 20 april besteld en levering rond 10 juli. Kun je toch niks van zeggen. Gaat om een variant bluemotion in de kleur zwart. Ben erg benieuwd.

 

Geen goed nieuws valt dus nog wel mee. Ik heb begrepen dat het met name om exportauto's gaat die schaden hebben opgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen goed nieuws voor wie er op een Passat zit te wachten.

 

Valt allemaal reuze mee. De mijne wordt gewoon geleverd. Het schijnt dat het voornamelijk gaat om auto's voor de export middels een boot.

 

Zo gezegd, de mijne wordt gewoon geleverd. Levertijd valt achteraf ook nog wel mee. Rond 20 mei besteld en rond 10 juli leveren. Daar kun je toch niks van zeggen.

Gaat om een zwarte Passat variant blue motion met telefoonhouder en 35% getinte ruiten. Verder heb ik niet voor opties. Auto is al heel compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden