Ga naar inhoud

Bellini's gemonteerd...


Supervan

Aanbevolen berichten

zeer strak, hoe doe je dat nu met verkeersdrempels? Ik neem aan dat je niet iedere keer de schroefset omhoog en draait bij iedere drempel en daarna weer terug :lol:

 

Gewoon eroverheen rijden :lol:

 

Maar nu even serieus: ik ben nog geen drempel tegengekomen waar ik niet overheen kom. Natuurlijk wel even netjes terug naar de 1e versnelling en eroverheen 'rollen' bij de wat hogere drempels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer strak, hoe doe je dat nu met verkeersdrempels? Ik neem aan dat je niet iedere keer de schroefset omhoog en draait bij iedere drempel en daarna weer terug :lol:

 

Gewoon eroverheen rijden :lol:

 

Maar nu even serieus: ik ben nog geen drempel tegengekomen waar ik niet overheen kom. Natuurlijk wel even netjes terug naar de 1e versnelling en eroverheen 'rollen' bij de wat hogere drempels...

 

Denk dat we nu ongeveer even laag zijn en ik moet zeggen dat ik ook nooit iets raak. Kan zelfs de parkeergarage in, weliswaar stapvoets maar het gaat wel. Ben laatst zelfs zo'n schuine stoeprand af gereden, ook zonder iets te raken. Als je gewoon wat voorzichtiger bent gaat het allemaal best.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden