Ga naar inhoud

Foto Touareg


passatb6

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik ben er ook dik tevreden mee... ga steeds meer genieten van zo'n decadente bak :-)

 

Maandag gaat hij terug naar de dealert om de trilling verder te onderzoeken en op te lossen. Ik ben benieuwd wat ik mee ga krijgen. De vorige keer was het een Touaran Highline 1.4TSI 140pk (zeer prettige motor!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Inmiddels is de groene Touareg weer terug naar de dealer en rij ik weer in mijn paarse Passat (te veel storingen gehad). Maaarr... we gaan het opnieuw proberen... a.s. donderdag komt er een andere Touareg, een R5, 2.5 TDI, 128kw(oktober 2004, model 2005) reflex zilver 128kw, automaat, xenon, leer etc. alleen geen luchtvering helaas.

 

Foto's volgen snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er mee gereden en hij beviel goed, maar ik denk wel dat ik JD er ook nog even naar laat kijken... (+30pk en + 60nm). Maar eerst zo een paar maandjes toeren...

 

de meeste T5's die rondrijden hebben zeker een 210pk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de T is er, gisterenavond voor de deur afgeleverd, vandaag ff een foto geschoten:

 

t.jpg

 

Binnenkort meer!

 

Mods to do:

  • 18"
    Tunen
    DVD-navigatie
    Folie op ramen

 

Maar eerst even toeren voordat ik weer geld ga investeren in een auto die na een paar maanden weer de deur uit gaat... :embarassed:

 

Gr. Jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden