Ik heb een Passat R-line uit 2019 met en Discover Pro systeem, die elke 3 minuten vastloopt en vervolgens opnieuw opstart.
De laatste halve minuut, voordat het systeem reboot, bevriest het scherm en kun je niets meer aanpassen, zoals bijvoorbeeld geluid, of een ander scherm.
Ik hoop dat iemand dit herkend of zelf eerder heeft gehad en mij verder kan helpen om dit irritante probleem op te lossen.
Uiteraard kan ik meer info toevoegen als dit nodig is . Alvast bedankt!
Vraag
Passat_rijder
Hoi,
Ik heb een Passat R-line uit 2019 met en Discover Pro systeem, die elke 3 minuten vastloopt en vervolgens opnieuw opstart.
De laatste halve minuut, voordat het systeem reboot, bevriest het scherm en kun je niets meer aanpassen, zoals bijvoorbeeld geluid, of een ander scherm.
Ik hoop dat iemand dit herkend of zelf eerder heeft gehad en mij verder kan helpen om dit irritante probleem op te lossen.
Uiteraard kan ik meer info toevoegen als dit nodig is . Alvast bedankt!
Top Posters For This Question
15
11
11
5
Popular Days
30 dec
20
17 jul
10
4 jan
8
5 jan
3
Top Posters For This Question
wulfke 15 posts
Passat_rijder 11 posts
Sterk 11 posts
Diver 5 posts
Popular Days
30 dec 2024
20 posts
17 jul 2023
10 posts
4 jan 2025
8 posts
5 jan 2025
3 posts
Popular Posts
Diver
@BARRY_TDI dit punt heb ik al een keertje aangekaart, men wil zelf graag geholpen worden, en vaak ook nog meteen, maar als het opgelost is is de noodzaak weg en wordt het niet terug gekoppeld. Terwijl
Diver
@BARRY_TDI het ligt niet aan het forum, maar aan de mentaliteit van mensen, dit zie je ook in de maatschappij veranderen, jammer.
Rainesh
Koppel eens alles los zoals usb kabels, sticks, 12v opladers, dashcam etc. Ook geen sd / usb of dvd Erik steken. Kijk dan eens hoe het gaat Verstuurd vanaf mijn 2112123AG met Tapatalk
Posted Images
52 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten