Ga naar inhoud
  • 0

Uitlaat Stinkt


Marcel van Es

Vraag

Als ik de auto start van uit de huiskamer, om het alvast een beetje warmer te krijgen,in de auto en eventueel het ijs van de ruiten af te laten glijden, vind ik het prima dat dat er op zit.

Maar als ik dan bij de auto kom, dan stinkt die uitlaat zo dat is niet normaal meer, hij stinkt ook als ik de auto gewoon aan hebt staan?

Wat kan ik er aan doen om die lucht kwijt te raken, ik weet dat als je een nieuwe uitlaat koopt dat je de lucht dan ook kwijt bent, maar ik bedoel is er iets anders wat ik eventueel kan proberen.

huj30m.jpg

Met vriendelijke groet,

Marcel van Es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je zou de binnenluchtcirculatie aan kunnen zetten, dan komt er geen buitenlucht bij.

 

De rotte eierenlucht kan volgens mij aleen bij een benzine motor onstaan, en de auto van Marcel is een diesel.

 

ps. laat het de milieuactivisten maar niet horen dat je de auto aanzet voor het ontdooien van de ramen :P

 

Groetjes,

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je zou de binnenluchtcirculatie aan kunnen zetten, dan komt er geen buitenlucht bij.

 

De rotte eierenlucht kan volgens mij aleen bij een benzine motor onstaan, en de auto van Marcel is een diesel.

 

ps. laat het de milieuactivisten maar niet horen dat je de auto aanzet voor het ontdooien van de ramen :P

 

Groetjes,

 

Antonio

Bedankt voor de reactie, maaaaaaaaar hoe kom ik van die lucht af? het is niet zo dat als ik de lucht van binnen uit ciruleert. dat ik dan niets ruikt.

Zodra ik bij de auto kom stinkt het gewoon heel erg, en het komt van de uitlaat vandaan.

Groetjes Marcel van Es.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik snap 'm niet. :roll:

 

je start de auto vanuit de huiskamer en dan stinkt de auto als je nog buiten staat of als je er in stapt? En start je de motor of start je een aparte standverwarming? want:

 

Maar als ik dan bij de auto kom, dan stinkt die uitlaat zo dat is niet normaal meer, hij stinkt ook als ik de auto gewoon aan hebt staan?

 

 

wat bedoel je met gewoon aan laten staan?

 

Mijn benzine passat 'lekt' naar binnen op de een of ander emanier want als ik 'm aan laat staan bij stilstand ruikt het na verloop van tijd binnen naar uitlaatgassen. Helemaal als je achteruit rijdt. Maar de 'flappen' onder de bumper zijn flexibel en werken ogenschijnlijk goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik snap 'm niet. :roll:

 

je start de auto vanuit de huiskamer en dan stinkt de auto als je nog buiten staat of als je er in stapt? En start je de motor of start je een aparte standverwarming? want:

 

Maar als ik dan bij de auto kom, dan stinkt die uitlaat zo dat is niet normaal meer, hij stinkt ook als ik de auto gewoon aan hebt staan?

 

 

wat bedoel je met gewoon aan laten staan?

 

Mijn benzine passat 'lekt' naar binnen op de een of ander emanier want als ik 'm aan laat staan bij stilstand ruikt het na verloop van tijd binnen naar uitlaatgassen. Helemaal als je achteruit rijdt. Maar de 'flappen' onder de bumper zijn flexibel en werken ogenschijnlijk goed.

Hoi

Als da auto stationear loopt dan komt er een lucht uit de uitlaat, dat is wat ik bedoel, en wat zou je er aan kunnen doen?

Uitbranden misschien?

Of is het alleen te verhelpen door middel een nieuwe uitlaat te kopen.

Passat 19 TDI Variant 131 pk

Groetjes Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb altijd gedacht dat als een kat naar rotte eieren rook dat ie dan kaput was...?

 

Wat iig ook nog kan is dat er plastic van een draagtas of iets van verpakking dat op de weg gelegen heeft op je uitlaat plakt.

Of als je motor een beetje olie lekt dan kan dat ook over de uitlaat lopen en dat ruft ook als dood vlees 5 dagen in de zon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou Heren bedankt.

Jullie kunnen er niets aan doen als je het niet kan ruiken, en ik weet echt niet wat ik ruik Maar stinken doet het.

Ik moet maar eens naar de garagé gaan, om te kijken wat hun hier aan kunnen doen.

Groetjes en bedaqnkt voor de mooite,

Marcel van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat het chloorachtig ruikt zoals de meeste nieuwe diesels, je kunt daar uiteraard niets aan doen omdat het gewoon door de goede verbranding komt.

 

Je kunt eventueel overwegen om een electrische auto te kopen.. ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden