Duif Geplaatst 27 september, 2022 Rapporteer Geplaatst 27 september, 2022 Vandaag werd ik er door een andere dan mijn eigen dealer op gewezen dat er voor mijn GTE (uit ‘16) nog een recall openstaat. Het gaat om een recall uit mei ‘21 en de behuizing van de HV accu moet vervangen worden, de HV accu zelf moet ook geïnspecteerd worden en bij (grote) waterschade worden vervangen. Ik heb inmiddels een afspraak hiervoor in de komende weken, het is ca 9 uur werk. In juni dit jaar ben ik nog bij m’n ‘eigen’ dealer geweest, en toen is deze terugroepactie niet aan de orde geweest. Ik ben op zoek naar wat achtergrond van deze terugroepactie, maar kan nog niets vinden, alleen 93n4 maar dat is duidelijk aan andere. Zijn er andere GTE rijders die deze reparatie al hebben laten uitvoeren? Ben benieuwd naar de ervaringen en aanvullende details van deze terugroepactie! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 0 Quote
Roellie Geplaatst 6 juni Rapporteer Geplaatst 6 juni Heey, toevallig gisteren hetzelfde gehoord met mijn passat GTE uit 2016. Wel door de zelfde dealer maar andere locatie. apart dat ik nu pas terug wordt geroepen. 0 Quote
Duif Geplaatst 8 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 8 juni Hoi,Bij mij is toen uiteindelijk de volledige accu vervangen omdat er te veel corrosie was. Best een leuke upgrade .Is het bij jou nog wel reparabel?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 0 Quote
Petroman Geplaatst 8 juni Rapporteer Geplaatst 8 juni Interessant, heeft iemand meer informatie: bouwjaren modellen? 0 Quote
Petroman Geplaatst 8 juni Rapporteer Geplaatst 8 juni (aangepast) In het RDW terugroep register, nooit geweten dat dat bestond, kom ik alleen maar deze tegen: Verder, interessant: https://www.arval.nl/sites/default/files/119/2022/05/Volkswagen_93N4.pdf Dit is dan de oproepbrief. Maar waarom die dan niet in het RDW register staat is weer een raadsel. (gevonden door te zoeken op het id 93N4) 8 juni aangepast door Petroman 1 Quote
Vdub Geplaatst 23 juli Rapporteer Geplaatst 23 juli de meeste GTE's zijn al wel langsgeweest voor een extra lading kit.. 0 Quote
jakenl Geplaatst 25 juli Rapporteer Geplaatst 25 juli Hoe werkt het met een recall als het een import auto uit Duitsland betreft? Is daar ook van bekend welke recalls uitgevoerd zijn? 0 Quote
martijn v o Geplaatst 26 juli Rapporteer Geplaatst 26 juli Wellicht staat dat in het boekje met een stempel. 0 Quote
J.J Geplaatst 26 juli Rapporteer Geplaatst 26 juli (aangepast) 2 uren geleden, martijn v o zei: Wellicht staat dat in het koekjes met een stempel. Ha dit begrijp ik niet,🙃 Ik ken wel koekjes met chocolade molentjes er op gestempeld, zijn nog lekker ook.👍😉 26 juli aangepast door J.J 0 Quote
jakenl Geplaatst 26 juli Rapporteer Geplaatst 26 juli Wellicht staat dat in het boekje met een stempel.Ik zal eens in de bijgeleverde prints kijken, aangezien bij de Vw dealer in Duitsland alles digitaal werd bijgehouden.Is deze terugroepactie sowieso van toepassing op GTE's van 2018? 0 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.