Ga naar inhoud

Terugroepactie Passat GTE - behuizing HV accu, mei ‘21


Duif

Aanbevolen berichten

Vandaag werd ik er door een andere dan mijn eigen dealer op gewezen dat er voor mijn GTE (uit ‘16) nog een recall openstaat. Het gaat om een recall uit mei ‘21 en de behuizing van de HV accu moet vervangen worden, de HV accu zelf moet ook geïnspecteerd worden en bij (grote) waterschade worden vervangen. Ik heb inmiddels een afspraak hiervoor in de komende weken, het is ca 9 uur werk.

 

In juni dit jaar ben ik nog bij m’n ‘eigen’ dealer geweest, en toen is deze terugroepactie niet aan de orde geweest.

 

Ik ben op zoek naar wat achtergrond van deze terugroepactie, maar kan nog niets vinden, alleen 93n4 maar dat is duidelijk aan andere.

 

Zijn er andere GTE rijders die deze reparatie al hebben laten uitvoeren? Ben benieuwd naar de ervaringen en aanvullende details van deze terugroepactie!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden