PietPassat Geplaatst 22 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2022 Ik krijg steeds vaker de melding Olsensor werkstatt, aangezien dit na het starten weer verdwijnt vroeg ik me af of ik dit met VAGCOM ook uit kan zetten. Iemand ervaring hiermee? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 22 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2022 Welke motor heeft jouw auto? 1.8T ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 PietPassat Geplaatst 22 april, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2022 Goedenavond, Het gaat hier om een avf 1.9 tdi 130pk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 28 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 28 april, 2022 Gewoon bij een beurt de sensor in de carterpan vervangen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BlackPassat Geplaatst 28 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 28 april, 2022 Sinds twee weken ook deze melding in een 3BG 2.0 20v. Dit in combinatie (?) met een Airbag Fault en slecht (en soms niet) starten. Kan er een verband zijn of zijn dit gewoon individuele storingen. Auto is van 2003 niet gek dat er af en toe wat hapert of kapot gaat. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 29 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2022 13 uren geleden, BlackPassat zei: Sinds twee weken ook deze melding in een 3BG 2.0 20v. Dit in combinatie (?) met een Airbag Fault en slecht (en soms niet) starten. Kan er een verband zijn of zijn dit gewoon individuele storingen. Auto is van 2003 niet gek dat er af en toe wat hapert of kapot gaat. Starten of aanslaan😏 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 29 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 29 april, 2022 20 uren geleden, BlackPassat zei: Sinds twee weken ook deze melding in een 3BG 2.0 20v. Dit in combinatie (?) met een Airbag Fault en slecht (en soms niet) starten. Kan er een verband zijn of zijn dit gewoon individuele storingen. Auto is van 2003 niet gek dat er af en toe wat hapert of kapot gaat. ga er maar vanuit dat het losse storingen zijn.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BlackPassat Geplaatst 30 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2022 21 hours ago, Diver said: Starten of aanslaan😏 Haha inderdaad, ik bedoel aanslaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BlackPassat Geplaatst 30 april, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2022 13 hours ago, Vdub said: ga er maar vanuit dat het losse storingen zijn.. Inmiddels is de auto uitgelezen. Inderdaad losse storingen zei de monteur. Airbagmelding is gewist en vooralsnog weg (had met lage accuspanning te maken. Er was wel een melding van de G28 sensor (motortoerentalsensor), die wordt binnenkort vervangen. Nu maar hopen dat de 3BG blijft aanslaan tot die tijd. 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BlackPassat Geplaatst 15 mei, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 15 mei, 2022 Prima opgelost weer door @Tasmouit Numansdorp. De sensor is vervangen en de 3BG rijdt weer als vanouds. Inmiddels 19 jaar oud maar nog steeds een feestje om in te rijden. 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 PietPassat Geplaatst 24 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 juni, 2022 Volgende week ga ik olie wisselen en meteen de sensor vervangen. Weet iemand het aanhaalmoment van de boutjes waarmee de sensor in de carter-pan geschroefd zit? Alvast bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 24 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 24 juni, 2022 Kwartslag voor het afbreken stoppen. ☺️ 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 PietPassat Geplaatst 24 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 juni, 2022 haha, denk dat je eerder het schroefdraad kapot draait in de aluminium carterpan.😆 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 24 juni, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 24 juni, 2022 Je zou in Elsawin kunnen kijken daar staan meestal de torque waardes bij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 PietPassat Geplaatst 25 juni, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juni, 2022 Ik ben er achter, 10Nm moet het zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
PietPassat
Ik krijg steeds vaker de melding Olsensor werkstatt, aangezien dit na het starten weer verdwijnt vroeg ik me af of ik dit met VAGCOM ook uit kan zetten.
Iemand ervaring hiermee?
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten