Ga naar inhoud
  • 0

Carnet / We connect


Charles16v
 Share

Vraag

Ik krijg mijn auto niet goed verbonden met car-net. Mijn Gte is van oktober 2015. Op mijn gsm zie ik onlinediensten verlopen. Maar kan niks verlengen.

Op de webshop geeft hij steeds aan dat ik een auto moet toevoegen maar die is al toegevoegd. Ik zie ook de afbeelding en de complete uitvoering met opties etc. Ook zie ik de app klimatieseren etc maar alles is zeg maar geblokkerd Als ik dan naar de webshop ga zie ik steeds voeg eerst een auto toe om de aanbeiding te bekijken. Maar die is al toegevoegd...

Zou het eraan liggen dat ik nog geen connected series heb omdat hij uit 2015 is

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook een B8 uit 2015 en die is inderdaad te oud om te koppelen aan mijn App op de telefoon. In de afgelopen 7 jaar is het digitale systeem twee keer gewijzigd.
Mijn Discovery Pro heeft nog wel een Carnet abonnement (om realtime verkeersinfo te krijgen en zo) maar die verloopt ergens dit jaar. Ben benieuwd of ik die nog kan verlengen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een GTE uit 2015 gehad en daar werkte We Connect gewoon op. Ik denk dat je de helpdesk even moet bellen, misschien heeft de vorige eigenaar zijn auto niet uit zijn account verwijderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had ook zoiets vorig jaar. GTE van nov 2015. Waarschijnlijk is de SIM in de auto uitgeschakeld. Dat gebeurt vanzelf als die een tijd niet gebruikt wordt. Via de helpdesk kunnen ze die weer activeren. Dat loopt via Duitsland, duurt wel een week ofzo. Met een GTE moet we connect altijd werken zover ik weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik had ook zoiets vorig jaar. GTE van nov 2015. Waarschijnlijk is de SIM in de auto uitgeschakeld. Dat gebeurt vanzelf als die een tijd niet gebruikt wordt. Via de helpdesk kunnen ze die weer activeren. Dat loopt via Duitsland, duurt wel een week ofzo. Met een GTE moet we connect altijd werken zover ik weet.

Dat was bij mij ook het geval, omdat de auto 6 maanden had stilgestaan was de sim automatisch gedeactiveerd. Na een telefoontje met de helpdesk weer actief gemaakt. Mijn GTE is uit ‘16, maar werkt denk ik hetzelfde.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedankt !! Ik ga morgen gelijk even bellen

Succes! Als t werkt is t best handig. Velen noemen het - niet voor niets - Nie Connect, dus verwacht er niet te veel van


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het werkend op de B8 met losse dongle
Afgelopen weekend werkte het ook weer goed in Duitsland.

Verwarming kan ik er niet mee regelen maar heb wel de volgende functies.

* File informatie, is sneller en uitgebreider dan FM.
* Adressen doorsturen. (Via telefoon ook doorsturen)
* Poi's zoeken online.

Op zich wel handige functies of ik ga verlengen weet ik nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0




Succes! Als t werkt is t best handig. Velen noemen het - niet voor niets - Nie Connect, dus verwacht er niet te veel van


Ik hoor dat wel vaker, maar bij mij werkt het eigenlijk altijd. Je moet wel geduld hebben, want de communicatie met de auto gaat onwijs langzaam...

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb gebeld. ze zeiden dat ik geen simkaart had en het moest doen met een hotspot... Dat snap ik wel verder maar hoe comuniceerd de auto dan als ik niet inde auto zit. 

Beetje zonde als ik dadelijk een abbo neem en er nagenoeg niks mee kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden