-
Aantal items
377 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
3
tvc15's Achievements
148
Community reputatie
-
Sticker in het serviceboekje?
-
Werkt het volgende niet bij jou in de app?: - rechtsboven op tandwieltje klikken - naar beneden scrollen , daar vind je “delete notifications” (onder “reset driving data”) Bij mij verdwijnen de meldingen overigens vanzelf na een dag of zo. succes.
-
Ik hoop voor je dat het meevalt, good luck!
-
Hier heb je over de recall kunnen lezen: 45000 km beurt is een kleine beurt, bij 60000km wordt de DSG-olie ververst. Ik zou de storing melden, misschien dat ze de foutcode kunnen uitlezen.
-
@bert111 ik las elders dat je binnenkort voor een beurt naar de garage gaat. Misschien handig om even te informeren of jouw auto ook onder deze recall-actie valt. De reparatie schijnt 8 uur te duren.
-
Je hebt helemaal gelijk, @Bert111 en ik hebben echter een faceliftmodel, daar kan je helaas het maximumlaadniveau niet instellen. Instellen van een vertrektijd werkt wel zoals bij de pre-facelift.
-
Dat zou kunnen, maar het elektrisch bereik wordt geschat aan de hand van je afgelopen ritten, daar kan dus een eventuele variatie mee verklaard worden. Het weer heeft ook een grote invloed. Als je echt wilt weten hoe je batterij er aan toe is, dan kan je hem laten doormeten: https://aviloo.com/battery-diagnostics.html
-
Ik heb ook Hardware H22, maar Software-versie 0278. Ik heb gelukkig weinig crashes etc., maar er zijn meer mensen met vergelijkbare problemen: https://www.motor-talk.de/forum/mib-3-mj20-21-update-0278-alle-fin-freigegeben-t6713312.html?page=870 Even doorspitten, er zit veel informatie in die link. Problemen met het laadbakje zijn ook bekend: je telefoon denkt dat het bakje een betaalterminal is en niet alle telefoons willen opladen, zoals mijn iPhone 13 Pro. Het lijkt er niet op dat VW daar oplossingen voor aan het bedenken is.
-
Er is een terugroepactie gestart voor alle plug in hybrids van het VW-concern die vanaf 2019 gebouwd zijn. Als de hoofdzekering doorslaat bij kortsluiting in de batterij, dan is er een kleine kans op brand. De oplossing is het plaatsen van een isolatiemat boven de zekering. Voor de Passat GTE is dit dus alleen van toepassing op de faceliftmodellen. Bij de RDW wordt deze terugroepactie nog niet vermeld, dat zal wel snel gebeuren denk ik. Meer info: https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/rueckruf-vw-seat-skoda-audi-phev-plug-in-hybrid-batterie-stromstossgefahr-lichtbogen-brandgefahr/
-
Ik heb een GTE uit 2015 gehad en daar werkte We Connect gewoon op. Ik denk dat je de helpdesk even moet bellen, misschien heeft de vorige eigenaar zijn auto niet uit zijn account verwijderd
-
@Charles16v, je kan via het servicemenu instellen of je de dagteller of elektrisch bereik wilt zien. Ik weet niet precies meer hoe je in het servicemenu komt bij de pre-facelift, ik geloof dat je het knopje om de dagteller te resetten (op het dashboard, midden onder) 4 seconden moet indrukken en daarna loslaten, met ingeschakeld contact.
-
CD speler in B8 icm MIB-3 multimedia systeem?
tvc15 reageerde op WillV's vraag in In Car Entertainment (ICE)
Een oplossing die niet fraai is, maar wel werkt: Een Discman met Bluetooth (bijvoorbeeld de Lenco CD-300 BK , kost minder dan 60 Euro) in je dashboardkastje leggen. -
Je moet er niet op drukken, maar je hand er voor houden. Mijn ervaring is dat de buitenkant van je hand het beste werkt.
-
Als je alleen zeer oude info te zien krijgt, dan lijkt het er op dat de account van de vorige eigenaar niet verwijderd is. Je zou de helpdesk kunnen bellen om te vragen of ze de oude account kunnen verwijderen van jouw auto. Bellen werkt beter dan mailen met de helpdesk is mijn ervaring.
- 4 antwoorden
-
- module 75
- telematics
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Ik vind een laadpaal zeker zinvol, je laadt met 3.7 kW, dus is je batterij sneller vol (duurt nog wel 2.5 uur). En je verwarmt voor met meer vermogen, dat verschil merk je als het vriest buiten. Een 3 fase paal heeft geen zin, je GTE gebruikt maar 1 fase met laden, dus max. 3.7 kW.