Ga naar inhoud
  • 0

Discover pro start constant opnieuw op.


Vraag

Geplaatst (aangepast)

Goedemorgen, sinds deze week start de Discover pro constant opnieuw op en lijkt te blijven "hangen", telefoon valt ook uit. Krijg ook de melding in het display bij de tellers dat de verkeersbord herkenning niet beschikbaar is. Soms werkt alles wel weer. Wat zou het kunnen zijn en wat kan de  de oplossing zijn? Alvast bedankt voor het antwoorden.

 

aangepast door klaas

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst
7 hours ago, Ozzy said:

Hooguit dat de instellingen gereset worden. Als er door niemand een update is uitgevoerd, dan kan je dat uitsluiten. Een kaart update kan dit niet veroorzaken.

Heb je al uitgelezen op fouten? 

 

  • 0
Geplaatst

Wat je zou kunnen proberen is even de aan/uit knop ingedrukt houden tot ie herstart. Als dat geen soelaas biedt, dan eventueel de accu polen even loshalen.

  • 0
Geplaatst

Ok bedankt voor de tips, de eerst heb ik al een paar keer geprobeerd maar gaf geen soelaas. Accu polen even los, geeft dat verder geen problemen?
Kreeg ook de tip dat het met een update te maken kan hebben? Ik heb geen update uitgevoerd trouwens...

 

  • 0
Geplaatst

Hooguit dat de instellingen gereset worden. Als er door niemand een update is uitgevoerd, dan kan je dat uitsluiten. Een kaart update kan dit niet veroorzaken.

Heb je al uitgelezen op fouten? 

  • 0
Geplaatst

Nee, helaas ben ik zelf niet in de mogelijkheid om uit te lezen. Met update bedoelde ik dat er misschien een update nodig is?

  • 0
Geplaatst

Dat kan het euvel eventueel ook oplossen. Ik zou eerst het bovenstaande proberen. 

  • 0
Geplaatst

Heb je al eens geprobeerd om op te starten terwijl je telefoon niet in de buurt is, of met uitgeschakelde Bluetooth, zodat je geen Bluetoothverbinding opbouwt?  Als dat het probleem niet oplost, dan kan je in ieder geval je telefoonverbinding als oorzaak uitsluiten.

  • 0
Geplaatst

Zekeringen m.b.t. Het apparaat er uitgehaald en daarna weer geplaatst maar helaas geen resultaat. Ik zal proberen op te starten met de telefoon uit de buurt. 

  • 0
Geplaatst
2 hours ago, tvc15 said:

Heb je al eens geprobeerd om op te starten terwijl je telefoon niet in de buurt is, of met uitgeschakelde Bluetooth, zodat je geen Bluetoothverbinding opbouwt?  Als dat het probleem niet oplost, dan kan je in ieder geval je telefoonverbinding als oorzaak uitsluiten.

Net zonder telefoon in de buurt de Discovery pro opgestart, dat lukt wel maar na een 10 tal; seconden bevriest alles en is ie niet meer benaderbaar en start ie opnieuw op. Net of loopt de harde schijf vast en reboot hij…

  • 0
Geplaatst
8 hours ago, Ozzy said:

Wat je zou kunnen proberen is even de aan/uit knop ingedrukt houden tot ie herstart. Als dat geen soelaas biedt, dan eventueel de accu polen even loshalen.

Aan/uit knop geprobeerd, herstart wel maar loopt ook weer vast. En reboot en komt in een soort “loop”

  • 0
Geplaatst

Is er misschien iemand in de buurt van Leeuwarden die eens met vag-Com wil onderzoeken of er foutmeldingen zijn te vinden?

 

  • 0
Geplaatst (aangepast)

Updating, met Cardik gesproken hij heeft geen idee wat het zou kunnen zijn. Advies is van hem om contact te zoeken met Rob uit Woerden. Die heeft er volgens hem het meeste verstand van. Weet iemand hoe ik met hem in contact kan komen?

 Tevens de lokale vw dealer gesproken die kan pas op 8 juli een software updating doen.

aangepast door klaas
  • 0
Geplaatst
36 minutes ago, dieseltje said:

Klaas, Rob uit woerden is Passat RDI ;-)
 

Bedankt, ik heb hem reeds een DM gestuurd met de hulpvraag! Bedankt!

  • 0
Geplaatst

Heb ik ook gehad, mijn Passat is maandag bij de dealer geweest voor de 30k beurt en daarbij melding gemaakt. De mijne viel uit, eerst met een harde electronische piep, daarna uit en weer opnieuw opstarten. Gebeurde eerst sporadisch, laatst in een rit van 1,5 uur wel 7 keer.

Dealer heeft nieuwe software geladen en daarmee lijkt het voor nu verholpen. 

  • 0
Geplaatst
5 hours ago, Koots said:

Heb ik ook gehad, mijn Passat is maandag bij de dealer geweest voor de 30k beurt en daarbij melding gemaakt. De mijne viel uit, eerst met een harde electronische piep, daarna uit en weer opnieuw opstarten. Gebeurde eerst sporadisch, laatst in een rit van 1,5 uur wel 7 keer.

Dealer heeft nieuwe software geladen en daarmee lijkt het voor nu verholpen. 

Ok, dan heb je geluk gehad. Na een update was er geen verbetering bij mij en daarom heb ik een Rob een nieuwe set in laten zetten met Carplay. Erg blij mee.

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden