Ik kwam er achter dat mijn standkachel niet werkte van de week. Er bleek een zekering doorgebrand te zijn. Nieuwe zekering erin en Ging gelijk weer kapot dus hup de auto laten uitlezen vandaag en er blijkt kortsluiting te zitten in de regelunit van de standkachel voor zover ik begreep. Tevens doordat de zekering kapot ik en er ergens sluiting is ontstaan werken er een aantal dingen niet. Ik zal het document er bij doen. Kan iemand mij meer duidelijkheid geven over wat er kapot is. En welk onderdeel.
Vraag
Joer
Goede middag,
Ik kwam er achter dat mijn standkachel niet werkte van de week. Er bleek een zekering doorgebrand te zijn. Nieuwe zekering erin en Ging gelijk weer kapot dus hup de auto laten uitlezen vandaag en er blijkt kortsluiting te zitten in de regelunit van de standkachel voor zover ik begreep. Tevens doordat de zekering kapot ik en er ergens sluiting is ontstaan werken er een aantal dingen niet. Ik zal het document er bij doen. Kan iemand mij meer duidelijkheid geven over wat er kapot is. En welk onderdeel.
Log-KD-098-N-WVWZZZ3CZDE111447-169040km.txt
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
107
57
20
8
Popular Days
13 feb
34
5 ma
23
7 ma
21
9 ma
19
Top Posters For This Question
Joer 107 posts
Diver 57 posts
wulfke 20 posts
Passat Rdi 8 posts
Popular Days
13 feb 2021
34 posts
5 ma 2021
23 posts
7 ma 2021
21 posts
9 ma 2021
19 posts
Popular Posts
BARRY_TDI
Ja die "duikt" er wel in 😂 Mooi dat het zo kan👍
Diver
Het wordt een kwestie van elimineren. Met alle stekkers los en de zekering blijft heel, dan zit het in de units die je losgehaald heb. Knalt de zekering er meteen uit dan heb je sluiting in de bedradi
Diver
Ach dat zei Maxima ook van Willen Alexander Dus je ben in goed gezelschap.
Posted Images
197 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten