tippi Geplaatst 9 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 februari, 2021 (aangepast) Hoi mede Passat rijders, Sinds gisteren werkt mijn achterruitenwisser en ook krijg ik geen ruitenwisservloeistof meer eruit op de voor en achterkant. Passat 3aa 1.6 TDI vanavond de wielkuip los gehad en gemeten op de stekker zodra deze bediend werd, was er geen spanning. Alle zekeringen heb ik door gemeten en lijken goed. Iemand van hier die dit probleem bekend voor komt en mij van advies kan voorzien. Groet Erik 9 februari, 2021 aangepast door tippi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mikerosauer Geplaatst 9 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 9 februari, 2021 Bevroren ? Als er geen spul uit kan stopt die met werken lijkt me . Bij mij werkt voor gewoon nog terwijl de auto gewoon buiten staat . Achter niet omdat ik verwijdert heb . Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tippi Geplaatst 10 februari, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 februari, 2021 8 hours ago, mikerosauer said: Bevroren ? Als er geen spul uit kan stopt die met werken lijkt me . Bij mij werkt voor gewoon nog terwijl de auto gewoon buiten staat . Achter niet omdat ik verwijdert heb . Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk Is niet bevroren, zoals aangegeven meet ik geen spanning op de stekker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JanP64 Geplaatst 10 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 10 februari, 2021 Draadbreuk in doorvoerrubber (slang) bovenaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 10 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 10 februari, 2021 Wissel de zekering eens met een andere, en maak de contacten van de zekering eens schoon. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tippi Geplaatst 10 februari, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 februari, 2021 23 hours ago, mikerosauer said: Bevroren ? Als er geen spul uit kan stopt die met werken lijkt me . Bij mij werkt voor gewoon nog terwijl de auto gewoon buiten staat . Achter niet omdat ik verwijdert heb . Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk Is niet bevroren, zoals aangegeven meet ik geen spanning op de stekker. Opgelost. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 11 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 11 februari, 2021 Wat was het nu, want daar leren we allemaal van, daar is het forum nu voorvia tapatalk 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 11 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 11 februari, 2021 @tippi maak ons eens blij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 13 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2021 De reden was denk ik te dom om te melden, ach dat heb je soms he. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 13 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2021 (aangepast) Another dead end topic.. Of de motorkap stond nog open.. 13 februari, 2021 aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
maxx007at Geplaatst 13 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2021 Another dead end topic.. Of de motorkap stond nog open..Met de motorkap open zou achteren wel gewoon moeten werken toch Peter? Ik dacht dat alleen voor dan uitgeschakeld wordt.Wel is het zo volgens mij dat de achterruitenwisser en het pompje dezelfde zekering delen (zo uit mijn hoofd gezegd)Sent from my iPhone using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 13 februari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 13 februari, 2021 Zou goed kunnen Martijn, zeker weten doe ik niet. Ik gebruik de achter wisser niet. de voorste wissers doen het zeker niet met open motorkap. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tippi Geplaatst 10 maart, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 maart, 2021 Sorry mannen de oplossing of het probleem was.... dat de pomp softwarematig in de beveiliging was gegaan. Na resetten deed alles het weer. 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VWfreak1990 Geplaatst 10 maart, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 10 maart, 2021 Maar dan de vraag waarom is ie in beveiliging gegaan, anders komt deze vraag binnenkort weer 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten