Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Al geruime tijd staat in de header dat de oude wachtwoorden niet meer werken.

Ik denk dat dit nog door de vernieuwing van het forum komt, maar is toch niet meer actueel neem ik aan...

Opera Momentopname_2020-03-24_110615_forum.vwpassat.nl.png

• 2 weeks later...
Geplaatst
  Op 24-3-2020 om 10:09, PatrickDS zei:

Al geruime tijd staat in de header dat de oude wachtwoorden niet meer werken.

Ik denk dat dit nog door de vernieuwing van het forum komt, maar is toch niet meer actueel neem ik aan...

Opera Momentopname_2020-03-24_110615_forum.vwpassat.nl.png

Expand  

Niemand van het beheer een antwoordje?

Geplaatst

Volgens mij is het nog altijd actueel voor diegene die al sinds de vernieuwing van het forum niet ingelogd zijn geweest.

Geplaatst (aangepast)
  Op 4-4-2020 om 19:59, Ozzy40 zei:

Volgens mij is het nog altijd actueel voor diegene die al sinds de vernieuwing van het forum niet ingelogd zijn geweest.

Expand  

Als je al zolang niet ingelogd ben, ben je dus ook niet actieve lid. Lijkt me logisch dat je dan na zo een lange tijd gewist wordt of je status dan op non actief  gezet wordt. Waarschijnlijk allemaal van die 1 vraag leden. 

aangepast door Diver
Geplaatst

Heb ik idd bewust laten staan, kreeg eigenlijk elke maand nog wel een mailtje van iemand die niet meer in kon loggen met zijn/haar oude wachtwoord.. maar zal hem aanpassen

• 5 months later...
Geplaatst

Vandaag is er weer een Major-update geweest die ik doorgevoerd heb op het forum, mocht er iets niet werken dan laat het hier even weten

Geplaatst

Goed bezig geweest

Alles lijkt idd sneller te werken en dat is merkbaar in de subpages.

Geplaatst

dat idee heb ik ook, ik zal dit weekend nog even kijken wat de aanpassing van PHP naar een hogere versie gaat doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden