Mario_B7 Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Net bij het starten vd auto kwam dit ineens in beeld, ik deed de motor snel uit om het peil te checken en dat was goed. Iemand die weet wat deze melding inhoud? Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 (aangepast) je had hem in 2014 al een service beurd moeten geven 27 november, 2019 aangepast door Diver 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mario_B7 Geplaatst 27 november, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 je had hem in 2014 al een service beurd moeten geven Leuk grapje maar toen had ik de auto nog niet En vorig jaar heeft de auto 2 service beurten gehad, eerst een kleine samen met het vervangen van de d.ketting bij de firma hartog en daarna een grote beurt bij mijn eigen lokale garageSent from my CLT-L29 using Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tarabass Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Dit heb ik ook eens gehad, of nouja, vrouwlief. Een slechte accu icm een defecte brandstofpomp zorgde hiervoor. Zou dus heel goed totaal iets anders kunnen zijn dan iets met olie.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mario_B7 Geplaatst 27 november, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Dit heb ik ook eens gehad, of nouja, vrouwlief. Een slechte accu icm een defecte brandstofpomp zorgde hiervoor. Zou dus heel goed totaal iets anders kunnen zijn dan iets met olie.. Oke... Dat klinkt wel heeeel vaag Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tarabass Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Sorry...don't shoot the messenger Moest je hem ook lang doorstarten, of andere symptomen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mario_B7 Geplaatst 27 november, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Sorry...don't shoot the messenger Moest je hem ook lang doorstarten, of andere symptomen? Haha ja snap ik.Nee verder alles normaal Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 areikelboom Geplaatst 27 november, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 27 november, 2019 Krijg je nog extra info als je hem uitleest? Zou de sensor zelf eventueel stuk kunnen zijn bijvoorbeeld? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 december, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 1 december, 2019 Peilsensor zit in de carterpan, die gaan wel eens stuk.. ook de draden zouden stuk kunnen gaan door steenmarters of als je geen motorbeschermplaat hebt door aanraking met de grond of takken etc. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mario_B7 Geplaatst 1 december, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 december, 2019 Dank je wel. Hij gaat overmorgen maar de garage en dan gaan ze kijken, die gaf ook al aan dat het de peilsensor is en dat het ook aan de bedrading daarvan kan liggen. Gelukkig verbruikt mijne geen olie dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken maar het is gewoon irritant dat gele icoontje elke keer met startenSent from my CLT-L29 using Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 1 december, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 1 december, 2019 Laat een originele van VW monteren en geen universele... dan kun je vaak te snel nog een keer.. ik zou het combineren met een beurt, de olie moet er nl uit.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mario_B7 Geplaatst 1 december, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 december, 2019 Ja zeker er komt een originele in. En olie gaat er sws nieuw in wat dat is nu ook alweer een jaar oudSent from my CLT-L29 using Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Mario_B7
Net bij het starten vd auto kwam dit ineens in beeld, ik deed de motor snel uit om het peil te checken en dat was goed. Iemand die weet wat deze melding inhoud?
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites
11 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten