Voor ik de stekker er af knip en er een nieuwe aan soldeer wil ik het toch nog een keertje proberen. Ik ben op zoek naar de contra stekker van het Side Assist lampje in de spiegel. Ik heb al in ETKA gekeken maar kan het niet vinden, dus als er nog iemand een tip of een nummer heeft of misschien de leverancier heeft hoor ik het graag
Vraag
Diver
Voor ik de stekker er af knip en er een nieuwe aan soldeer wil ik het toch nog een keertje proberen. Ik ben op zoek naar de contra stekker van het Side Assist lampje in de spiegel. Ik heb al in ETKA gekeken maar kan het niet vinden, dus als er nog iemand een tip of een nummer heeft of misschien de leverancier heeft hoor ik het graag
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
30
19
2
2
Popular Days
12 okt
10
13 okt
8
31 dec
7
25 okt
6
Top Posters For This Question
Diver 30 posts
MarVelous 19 posts
Vinniepilon 2 posts
Roy_01 2 posts
Popular Days
12 okt 2019
10 posts
13 okt 2019
8 posts
31 dec 2019
7 posts
25 okt 2019
6 posts
Popular Posts
Diver
Op speciaal verzoek van @MarVelous van het Chinees vertaald naar het Nederlands. De kleuren van de gatway wist ik niet uit mijn hooft maar lijkt mij duidelijk, kleur op kleur
Diver
Dat weet ik niet, moet uit China komen, anders even provisorisch verbinden en later vervangen. De spiegel kap heb je er zo af dus je komt er dan makkelijk bij. Graag wat foto's maken dan kan ik daar m
Diver
Ze zijn onderweg.
Posted Images
57 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten