Ga naar inhoud
  • 0

Contrastekker Side assist lampje


Vraag

Geplaatst (aangepast)

Voor ik de stekker er af knip en er een nieuwe aan soldeer wil ik het toch nog een keertje proberen. Ik ben op zoek naar de contra stekker van het Side Assist lampje in de spiegel. Ik heb al in ETKA gekeken maar kan het niet vinden, dus als er nog iemand een tip of een nummer heeft of misschien de leverancier heeft hoor ik het graag

2019-10-06 12.45.37-1.jpg

2019-10-06 12.45.58-1.jpg

2019-10-12 08.53.45.jpg

 

aangepast door Diver

Aanbevolen berichten

  • 0
  • 0
Geplaatst

Ik heb ze ook nog nodig! Ik ga eens kijken of ik ze via mijn vader kan krijgen. Die heeft misschien wel een adresje..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst

Ik zal het maandag ook eens via de VW dealer proberen. We bestellen veel daar dus ze helpen altijd graag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst (aangepast)

@MarVelous Het is dus een Hirschmann stekker met nummer 805-183   ik wil er dan graag ook een stuk of 6 met pinnen als het kan. Heb namelijk nog een kabel set die ik dan af kan maken.

Hirschmann 805-183 1.jpg

Hirschmann 805-183 2.jpg

Hirschmann 805-183 3.jpg

aangepast door Diver
  • 0
Geplaatst
@MarVelous Het is dus een Hirschmann stekker met nummer 805-183   ik wil er dan graag ook een stuk of 6 met pinnen als het kan. Heb namelijk nog een kabel set die ik dan af kan maken.
802485824_Hirschmann805-1831.thumb.jpg.a68742e64de82bcdc3291db3cbb33500.jpg
839998592_Hirschmann805-1832.thumb.jpg.b995c9c091e24a1e16bbdeb557bdbe3b.jpg
1099786245_Hirschmann805-1833.thumb.jpg.0fe614a19baed3186427714d633874b3.jpg
Ga kijken of ik wat kan regelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst
Er staan stekkernummers bij en pin posities:mrgreen:
Oh hahaha serieus.... je zult begrijpen aan mijn reactie dat ik daar niet veel kaas van heb gegeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst (aangepast)

Op speciaal verzoek van @MarVelous van het Chinees vertaald naar het Nederlands:mrgreen:. De kleuren van de gatway wist ik niet uit mijn hooft maar lijkt mij duidelijk, kleur op kleur:mrgreen:

 

 

KIabelboom side assist klein 3.jpg

aangepast door Diver
  • 0
Geplaatst
Op speciaal verzoek van @MarVelous van het Chinees vertaald naar het Nederlands:mrgreen:. De kleuren van de gatway wist ik niet uit mijn hooft maar lijkt mij duidelijk, kleur op kleur:mrgreen:
 
668113202_KIabelboomsideassistklein2.thumb.jpg.5b268634d5f7c18cb2243f0e542a324b.jpg
Elektra aansluiten is niet mijn ding!! Inbouwen vindt ik echt leuk maar zodra het aankomt op het daadwerkelijk aansluiten laat ik het liever over aan de mensen die er verstand van hebben. Dus als er iemand is die het wil doen voor mij..... uiteraard help ik waar ik kan.

Ik wilde eigenlijk gelijk meerdere dingen aansluiten, dus serieus als er iemand is..... graag. Uiteraard hoeft het niet voor niks....

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst

@MarVelous heb de can draad keuren toegevoegd, oude bijlage kan je weg gooien heb ook wat andere aanpassingen gedaan.

  • 0
Geplaatst

@Diver heb vandaag de dealer gevraagd of hij wil kijken of hij de stekkers kan leveren. Hij ging het uitzoeken. Even afwachten dus...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst
@MarVelous nog wat gehoord over de connectors
O ja sorry vergeten... ben op vakantie en dan vergeet je alles!! maar de Dealer kan ze niet bestellen. Heb daarna nog een groothandel van automaterialen geprobeerd en die kon het ook niet leveren! Mijn vader heeft uiteindelijk Hirschmann zelf gecontacteerd en allerlei formulieren ingevuld daarvoor. Ik ga het even aan hem vragen wat er uit gekomen is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

  • 0
Geplaatst

Ze leveren niet aan particulieren en als bedrijf moet je er gelijk 2000 afnemen!! Dat hoor ik net!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden