Ga naar inhoud

Nog 1 maand wachten en dan........nieuwe Passat! Update!!


Eric

Aanbevolen berichten

Donderdag 3 januari 2008 ga ik afscheid nemen van m'n Passat 3C Limousine.

Ik heb er 2 1/2 jaar en ruim 160.000km met erg veel plezier ingereden maar nu zit de termijn er bijna op.

Ondertussen heb ik wederom een Passat besteld en nog geluk gehad om gebruik te maken van de 60jaar Volkswagen aanbieding.

Het is nu een Passat Variant Comfortline met business pakket geworden in de kleur United Grey.

Extra op deze wagen zijn de chrome dakrailing en 16"velgen. Ook wordt de auto-hold functie alsnog ingebouwd.

Dus ik moet nog een maand wachten. :(

Zodra ik hem heb zal ik foto's plaatsen.

 

Eric.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb ook moegen proeven van de nieuwe Passat in bovengenoemde uitvoering, de buurman gaf me de sleutel en ik was even weg....

ik moet zeggen dat ik + verrast was van de complete uitrusting en rijeigenschappen, simpelweg een hele mooie auto!

 

Dat zijn nog eens vooruitzichten!

 

Gr, RJ!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie positieve reacties :D

Kan inderdaad haast niet wachten, ondanks dat in nog met erg veel plezier in m'n huidige 3C rijd.

De auto-hold wordt voor €250,- ingebouwd. Maar dat is echt een "mats" prijs, want is best wel veel werk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nog een vraag over de 60-jaar actie. Scheelde het nog veel in de leaseprijs?

Meestal zijn afgeprijsde zaken in de lease geen euro voordeliger. Zo is het Business-pakket nauwlijks goedkoper in de lease dan wanneer de onderdelen los worden bijbesteld. Raar maar waar. Is één van de Business-pakket opties niet interessant, dan valt daarmee het hele pakket al af voor de leaserijder.

 

Ik ben wel benieuwd hoeveel euro een auto met 60-jaar aanbieding in de maand goedkoper is dan eentje die niet uit deze aanbieding (lees: vooraad) komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bm-er,

 

De consumentenprijs van deze wagen komt uit op €34300,-

Dus dat is wel een aanzienlijke korting. Mijn huidige 3C Limousine Trendline kostte 2 1/2 jaar geleden al €33800,- Met winterbanden is de nieuwe €20,-/mnd duurder.

Het grote voordeel van deze actie was dat Pon de korting van de netto prijs heeft gehaald, daar komt dan vervolgens de BPM/BTW overheen. Hierdoor is dus niet alleen de comsumenten prijs lager, maar dus ook de fiscale prijs en dat is belangrijk voor het leasebedrag

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 keer bij de garage? dan heb ik gewonnen, en ik heb pas 90.000km

 

Micky, voor deze Passat had ik een Peugeot 307 (ja, sorry...) en die heeft al met al 26(!) weken in de garage gestaan i.v.m. allerlij reparatie. Dit alles in nog geen 2 jaar.

Uiteindelijk is hij door Peugeot NL teruggenomen en ik erg blij dat ik ervan af was :D

Dus het kan nog erger.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de lease scheelt het zeker wel, maar wat ik nog leuker vind is dat het in de bijtelling scheelt! Ik heb hetzelfde geluk als Eric en heb ook een 60 edition. Wel een limousine en geen busines, hiervan is de fiscale waarde nog net geen € 29.000,-!!! Even ter vergelijking, een golf in dezelfde uitvoering is in de bijtelling duurder.

 

Ik begrijp dat je je hier moet verontschuldigen als je een peugeot 307 hebt, bij deze: sorry.

 

Maargoed, ik mag hem 6 januari omruilen voor de passat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de lease scheelt het zeker wel, maar wat ik nog leuker vind is dat het in de bijtelling scheelt!... ...hiervan is de fiscale waarde nog net geen € 29.000,-!!!

Dat is nog eens lekker voordelig Passat rijden. Goed gedaan!

 

Ongeveer een week nadat ik de mijne had besteld begon de 60 jaar actie. Ik vraag aan de dealer of hij niet even had kunnen zeggen dat de actie er aan zat te komen, zegt-ie doodleuk:"Ja, ik wist er ook niks van dat de actie zou komen." Of ik dat nou moet geloven.......

 

Maargoed, ik mag hem 6 januari omruilen voor de passat :)

Da's nog eens een goed begin van het jaar. 8)

 

"Wat wordt jouw goede voornemen voor 2008?"

"Passat rijden." :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ongeveer een week nadat ik de mijne had besteld begon de 60 jaar actie. Ik vraag aan de dealer of hij niet even had kunnen zeggen dat de actie er aan zat te komen, zegt-ie doodleuk:"Ja, ik wist er ook niks van dat de actie zou komen." Of ik dat nou moet geloven.......

 

Ik denk dat je dealer gelijk heeft, dit is (was) een actie opgezet door PON.

Door wat overproductie zat Pon wat "in de maag"met een behoorlijk aantal Golf's en Passat's en heeft vervolgens deze actie bedacht zonder daar de dealer vooraf van op de hoogte te stellen.

Is inderdaad behoorlijk $%^ als je net wat besteld hebt....

 

Foto's komen eraan zodra hij hier op de oprit staat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden