Ga naar inhoud
  • 0

Inkoopactie chiptuning bij JD-Engineering


Vdub

Vraag

Indien er mensen zijn die serieuze interesse hebben in een chip van JD kunnen hieronder hun nickname noteren.

 

Bij voldoende animo neem ik voor de prijs contact op met JD.

 

01.

02.

03.

04.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb een chip van JD, en ben niet tevreden, probeer hem al 2 maanden te bereiken via mail, maar hoor niks van hem. Het gaat bij mij om een 1.8T motor, onderin doet ie niet veel meer, helaas........ik wil mijn nothelle chip van mijn golf terug...snik snik....

 

Valt me tegen van JD, al 2 maanden niks van zich laten horen....niet zo netjes.......had veel van hem gehoord, maar dit vindt ik jammer....

 

vanaf 3000 rpm doet ie wat ie moet doen, maar van een K03 turbo mag je onderin ook wel wat verwachten.......

 

Jeroen laat eens wat van je horen !!!

 

gegroet

HansM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een chip van JD, en ben niet tevreden, probeer hem al 2 maanden te bereiken via mail, maar hoor niks van hem. Het gaat bij mij om een 1.8T motor, onderin doet ie niet veel meer, helaas........ik wil mijn nothelle chip van mijn golf terug...snik snik....

 

Valt me tegen van JD, al 2 maanden niks van zich laten horen....niet zo netjes.......had veel van hem gehoord, maar dit vindt ik jammer....

 

vanaf 3000 rpm doet ie wat ie moet doen, maar van een K03 turbo mag je onderin ook wel wat verwachten.......

 

Jeroen laat eens wat van je horen !!!

 

gegroet

HansM

 

Heb je telefoonvrees? Als't zo belangrijk voor je is dan bel je hem toch of ga je er langs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een chip van JD, en ben niet tevreden, probeer hem al 2 maanden te bereiken via mail, maar hoor niks van hem. Het gaat bij mij om een 1.8T motor, onderin doet ie niet veel meer, helaas........ik wil mijn nothelle chip van mijn golf terug...snik snik....

 

Valt me tegen van JD, al 2 maanden niks van zich laten horen....niet zo netjes.......had veel van hem gehoord, maar dit vindt ik jammer....

 

vanaf 3000 rpm doet ie wat ie moet doen, maar van een K03 turbo mag je onderin ook wel wat verwachten.......

 

Jeroen laat eens wat van je horen !!!

 

gegroet

HansM

 

Je moet em idd gewoon bellen want dan heb je em direct aan de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als de chip nou erg veel zou doen bij m'n V6 benzine had ik er ook 1 genomen.. maar helaas maakt het weinig verschil.

Heeft iemand toevallig een chip in z'n V6 benzine? Of kent je iemand die er mee rijdt? Ben wel benieuwd naar de ervaring.

 

Je krijgt onderin meer trekkracht naar mijn weten, ik zie bij JD vaak S6 en S4's die ie ook chipt dit zijn allemaal turboloze auto's en ook daar is het de moeite waard. Ik weet wel dat het bij een turboloze motor vaak wel beter is om OOK een andere uitlaat van voor tot achter te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je er nou een inkoopactie bij een andere chiptuner van maakt ,heb ik wel interesse.

Ken JD nog van jaren terug[toen ie nog geen bedrijf had] van gti meets.

En het is mijn persoon niet en gun hem mijn geld niet vandaar.

 

Tja... en als ik het bijv. Chipmeister nou eens niet gun.... zo blijf je natuurlijk bezig want je vindt altijd wel iemand die het ergens oneens over is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als je er nou een inkoopactie bij een andere chiptuner van maakt ,heb ik wel interesse.

Ken JD nog van jaren terug[toen ie nog geen bedrijf had] van gti meets.

En het is mijn persoon niet en gun hem mijn geld niet vandaar.

 

Tja... en als ik het bijv. Chipmeister nou eens niet gun.... zo blijf je natuurlijk bezig want je vindt altijd wel iemand die het ergens oneens over is

 

Ja maar jij hebt al een chip, dus het zou jouw niets meer uit moeten maken waar en hoe :wink:

Maar ik snap dat je JD goed kent dus daarin zit volgens mij ook de winst op korting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ach ja, maar chipperen blijft rete duur en als hij een voordeeltje kan regelen kan het best goed uitpakken.

Als Jeroen Dik dan toch verdacht is, dan zal hij zeker niet een groep naaien want dan kan ie zich ook weer niet veroorloven.

Maar enige reservering is bij dit soort gasten toch wel op zijn plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja maar jij hebt al een chip, dus het zou jouw niets meer uit moeten maken waar en hoe :wink:

Maar ik snap dat je JD goed kent dus daarin zit volgens mij ook de winst op korting.

 

Dat klopt idd, ik probeer het voor de rest ook alleen maar zo goedkoop mogelijk in te kopen en dat geldt ook voor de Xenon lampen want ik heb ze beide zelf al... let wel ik doe dit in mn vrije tijd voor de club.. ik probeer gewoon mijn kennissenkring daarvoor te gebruiken(geldt ook voor de vwpassat.nl vlag)en vrijwilligers zijn altijd heel moeilijk te vinden houd er rekening mee....op het moment dat mensen zoals ik en bijv René(@sohosted) en ander Modder-eters er mee stoppen houd het op.. zoals bij zoveel "gestopte" clubs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal...

 

Sorry dat ik het zeg maar het gaat nu bijv. om een JD chip voor Pk winst en die we zo goedkoop mogelijk willen krijgen. Dat is allemaal wel mooi, maar ik word daar wel een beetje pissig van als ik allemaal dingen hoor van ik kan dat of dit goedkoper krijgen,, jah niemand houd je tegen hoor.. het gaat nu om JD CHIP'S niet van kennisen of weet ik veel wie.. als je wat hebt moet je maar bij diegene klagen... niet van ik kan dit ik kan dat, dan doe je dat haal je ze waar je ze zelf wilt halen.. maar we proberen hier wel alles zo goed mogelijk, en goedkoop voor mekaar te regelen.. er zijn duizenden bedrijven die niet voldoen wat je van hun verwacht maarja zo is dat eenmaal, en tegenwoordig is niks goedkoop.

 

sorry nogmaals..

 

Senad - Chrompassat.

__________________

http://www.mijnalbum.nl/Album=VRRDEDWQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo, mannen van het getunde leven.

 

Allereerst, jammer dat dit onderwerp iets uit de hand loopt....was niet de bedoeling om iemand af te zeiken, vertel alleen mijn verhaal.

 

Voor mensen die jeroen kennen, of wat klanten voor hem willen aandragen, ik vindt het jammer dat hij niet gereageerd heeft op mijn e-mail...that's all....

 

Ik ben niet bang voor een telefoon, maar ik heb ook met hem email verkeer gehad voor een afspraak en dat was wel snel geregeld via de mail. maar nu ben ik niet 100% tevreden...is zijn reactie niet zo snel. Dat is wat mijn dwars zit, we zijn tenslotte alweer 3 mnd verder !!

 

En mannen ik ben ook niet bang om wat te betalen, en hoeft ook niet de goedkoopste te zijn, maar ik wil wel een stukje service. Ik heb er lang over gedacht om bij JD te laten chippen. Maar misschien had ik net als met de golf naar een duitse tuner moeten gaan, nooit problemen gehad in het vermogen verloop, netjes van onderuit, met een rollenbank uitdraai. Ook met de K04 turbo. Maar goed ik wilde het toch eens bij hem proberen.

 

En idd 'ken' ik jeroen ook uit het GTI verleden, we draaien tenslotte al weer zo'n 15 jaar in de tuners scene mee, dus ik weet heel veel van tunen en wat de kosten ervan zijn!!!. Alleen zoals weer blijkt is het chippen VAKWERK, en dat is in mijn ogen pas kompleet met de sevice erbij, ook achteraf.

 

Ik heb zo'n 5 jaar in een 1.8T GTI gereden met een K04 die gechipt was, dus mannen ik weet hoe een auto moet reageren op het gaspendaal, en wat er allemaal nodig is om er 240Pk uit te halen, behoorlijk wat centjes..... Gewoon een stukje aftersales dat vraag ik !!!!.

 

Heb ook geen bon van hem gekregen, is dit normaal bij JD?

 

zo wil ik ook wel 'z.a.t' tunen, +++ euro vangen in een uurtje......mooi vak mannen......

 

gegroet and keep on tuning, en even goeie vrienden.

 

Keep the site alive !!! het wordt steeds leuker hierzo.

 

HansM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik werk zowel met Jeroen als Chipmeister en bij allebei is het geen probleem om mensen aan de telefoon te krijgen, laat staan dat er dingen niet afgehandelt worden. Juist bij Jeroen staat service hoog in het vaandel dus ik begrijp niet helemaal dat je geen contact met hem krijgt.

 

Jos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lijkt mij ook idd. iets handiger om voor after sales dingen effe langs te gaan. Die chip-bedrijven krijgen natuurlijk honderden mailtjes met prijsopgave's. Immers ik heb zelf ook her en der geinformeerd.

En als het echt opdracht zou worden zou ik ook effe bellen om e.e.a. te bespreken. Tis natuurlijk wel handig als je iets op papier hebt.

 

Ik vind het in ieder geval een goed initiatief van Vdubbeltje op de 1e rang :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmmm volgens mij is er weinig animo :(

 

Het hele forum staat vol met vragen over chiptuning bij wie men het beste terecht kan en dan probeert iemand een inkoopactie op poten te zetten en dan volgt er alleen maar kritiek op de desbetreffende tuner :cry:

 

Misschien moet je effe SPAMMEN bij TDI club, misschien zijn er daar wel gegadigden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Chippen ligt nu eenmaal heel gevoelig bij sommige mensen.

Laat het hier niet zo uit de hand lopen als op de TDICLUB!!!

 

Ik heb uit mijn directe omgeving alleen maar positieve reacties over JD gehoord.

Hoeveel auto's zal hij ondertussen al getuned hebben?? Dan zal er altijd een paar tussen zitten die niet goed/ontevreden zijn....

 

En de inkoopactie vind ik een erg goed inititatief, alleen heb ik al een chip.

(ik zou bijna zeggen, jammer genoeg... :wink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden