Ga naar inhoud
  • 0

Xenon inbouwen


MarVelous

Vraag

Heeft er al iemand bij een passat b7 de halogeen koplampen vervangen voor xenon?

Ik wil graag weten hoeveel werk het is omdat te realiseren.

Wat is er allemaal voor nodig en welke koplampen moet ik hebben. Zou het liefst met bochtenverlichting willen hebben.

 

Alvast bedankt voor de info.

 

Mvg Marcel

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vag can pro is op dat gebied ook niet helemaal mee... Ik heb al verschillende aanpassingen gedaan die niet gelukt zijn. VCP is blijkbaar veeleer op PQ35 gericht (Golf/Jetta platform), waar dan toch juist weer een beetje verschil opzit.

 

Ondertussen ook te weten gekomen (maar nog niet getest) dat je terugkan naar de basisinstelling voor byte 18 af fabriek van de BCM : Geef als waarde 01 in, en dan neemt die de waarden aan die in de basistabel staan, dus de waarden die de fabriek in de BCM gezet heeft.

 

Waarde 69 geeft goed resultaat wanneer je xenon en led achterlichten hebt.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Fopperr Foppe, ik heb er geen idee van wat die gaat doen met jouw lampen, maar die is zeker voor LED achterlicht.

 

Zelf heb ik in de 3C 69 als waarde ingesteld met originele xenon en uiteraard led achterlichten. DRL staat (voorlopig) uit. 

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Fopperr Foppe, ik heb er geen idee van wat die gaat doen met jouw lampen, maar die is zeker voor LED achterlicht.

 

Zelf heb ik in de 3C 69 als waarde ingesteld met originele xenon en uiteraard led achterlichten. DRL staat (voorlopig) uit.

 

grtz, dre

Waarom 69? Wat verander je daarmee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom 69? Wat verander je daarmee?

De instelling van de lichten... elke waarde geeft een andere instelling, aard van de lichten, intensiteit, DRL ja/nee, SML ja/nee, LED, Xenon, mistlichten, .... noem maar op. Tal van mogelijkheden (255 of 0xFF om juist te zijn).

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja je hebt gelijk Dre er staat duidelijk PQ35 bcm programmer bij. Kan me voorstellen dat het hier vooral op gericht is. Ook worden drl, stadslicht, parkeerlicht op rare manieren benoemd. Als ik het goed zeg is parkeerlicht stand light en stadslicht was park light. Dus het is veel uitproberen. En wat jij zegt klopt volgens mij eerst terug naar codering 01 voordat je een andere codering in kunt geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden