Ga naar inhoud
  • 0

Ramen sluiten op ab bij 3bg en knipperlicht 3x


LaPassati

Vraag

Weet iemand of je op een 3bg de ramensluit optie via de ab kan instellen met vagcom of heb je daar een comfort module voor nodig? En hoe kan je testen of je die heb ja of nee.

Oh en de knipper lichten bij 1x inhalen dat hij 3x zelf knippert waar is dat instelbaar?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ramen op ab is meende ik vagcom instelling.

 

3x knipperen moet je een module voor aanschaffen en tussen je relais plaatsen/ompinnen

zal dit ook met een ELM327 bluetooth kunnen?  die heb ik namelijk voor uitlezen van mijn auto's/ maar met andere software en Laptop denk ik dat het wel moet gaan

aangepast door LaPassati
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik blijf me verbazen over het aantal extraatjes die er blijkbaar af fabriek al in auto´s zitten maar niet geactiveerd zijn zoals bij een 3BG ramen openen en sluiten via de sleutel op afstand.

Via het slot aan de bestuurderskant wist dat zat er al standaard op ook op mijn 3B destijds uit 98.

 

Of doen ze dat niet omdat er anders niets te modden valt. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik blijf me verbazen over het aantal extraatjes die er blijkbaar af fabriek al in auto´s zitten maar niet geactiveerd zijn zoals bij een 3BG ramen openen en sluiten via de sleutel op afstand.

Via het slot aan de bestuurderskant wist dat zat er al standaard op ook op mijn 3B destijds uit 98.

 

Of doen ze dat niet omdat er anders niets te modden valt. :wink:

Anders verveel je je maar

 

Verstuurd vanaf mijn S7 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden