Ga naar inhoud
  • 0

Schuif- kanteldak van zonnepaneel


edwin1973

Vraag

Beste leden,

 

Ik heb een 3c variant 1.4TSI met een schuif- kanteldak wat een zonnepaneel is. Ik kan in de boekjes en via google niet vinden wat de functie is van dit zonnepaneel. Iemand zei ooit eens dat het de ventilatie aanstuurt als de auto uitstaat.

 

Iemand hier een idee?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste leden,

 

Ik heb een 3c variant 1.4TSI met een schuif- kanteldak wat een zonnepaneel is. Ik kan in de boekjes en via google niet vinden wat de functie is van dit zonnepaneel. Iemand zei ooit eens dat het de ventilatie aanstuurt als de auto uitstaat.

 

Iemand hier een idee?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Bij de 3B(G) was het in ieder geval daarvoor. Wellicht dat hij in de 3C ook je accu laadt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zal ook dezelfde functie hebben. blijf anders in je auto zitten, zet het dak in de kantelstand. en doe de boel opslot ( jij in de auto)

dan zou de aanjager zachtjes moeten gaan blazen om de lucht circulatie aan de gang te houden en zo de auto enigszins koel te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zal ook dezelfde functie hebben. blijf anders in je auto zitten, zet het dak in de kantelstand. en doe de boel opslot ( jij in de auto)

dan zou de aanjager zachtjes moeten gaan blazen om de lucht circulatie aan de gang te houden en zo de auto enigszins koel te houden.

Ik heb er zelf ook zo eentje... en het werkt zoals Alle zegt in gekantelde stand, maar ook in gesloten stand. Kontakt uit is genoeg, de deur moet niet op slot.  Wanneer er genoeg zon is gaat je ventilator werken en de lucht in de auto verversen.

 

grtz, dre

aangepast door dreke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb niet zo'n ding maar als dat alleen maar werkt met de deur van het slot af lijkt het mij een nogal "blonde" optie..

Wie laat nu z'n deur van het slot, dus open, als je de wagen ergens parkeert ?

@@Petroman Ik zei dan ook  : De deur MOET niet op slot. Dat wil zeggen dat het ook werkt zonder dat deze op slot is, en ook wanneer deze wel op slot is.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden