Vdub Geplaatst 3 mei, 2018 Rapporteer Geplaatst 3 mei, 2018 In samenwerking met DAGO Doetinchem krijgen we TOT 35% korting op de dealerprijzen.Zoek je een onderdeel, neem contact op via de banner of onderstaande links.Onderdelen worden ook gewoon verstuurd(in NL) als je niet af kan halen.DAGO Doetinchem Email: Magazijn Doetinchem (ovv VW Passatclub) Als klant(nummer) is de Volkswagen Passatclub Nederland aangemaakt.Alle facturen hebben die naam erop staan en bij ordernummer ofzo jouw naam/mailadres. 4
esmamaju Geplaatst 5 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 5 juni, 2018 (aangepast) Het Passat forum ( Vdub ) heeft aangegeven geen onderdelen meer te bestellen en daarom is de korting komen te vervallen.Ik wilde net wat bestellen maar kreeg dit terug als antwoord..bij auto haas. 28 december, 2018 aangepast door Vdub
BARRY_TDI Geplaatst 5 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 5 juni, 2018 Het Passat forum ( Vdub ) heeft aangegeven geen onderdelen meer te bestellen en daarom is de korting komen te vervallen. Ik wilde net wat bestellen maar kreeg dit terug als antwoord..bij auto haas. In samenwerking met DAGO Doetinchem krijgen we TOT 35% korting op de dealerprijzen. Zoek je een onderdeel, neem contact op via de banner of onderstaande links. Onderdelen worden ook gewoon verstuurd(in NL) als je niet af kan halen. DAGO Doetinchem Email: Magazijn Doetinchem (ovv VW Passatclub) Als klant(nummer) is de Volkswagen Passatclub Nederland aangemaakt. Alle facturen hebben die naam erop staan en bij ordernummer ofzo jouw naam/mailadres. Klopt
esmamaju Geplaatst 5 juni, 2018 Rapporteer Geplaatst 5 juni, 2018 Oeps..sorry. zie nu dat het een andere dealer is geworden. Sorry Mathijs.leren lezen???? 1
AsliVW Geplaatst 18 november, 2018 Rapporteer Geplaatst 18 november, 2018 Geldt dit nog? Bijvoorbeeld ook op een inlaat voor een Passat CC ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
IHC966 Geplaatst 18 november, 2018 Rapporteer Geplaatst 18 november, 2018 Geldt nu voor de dealer DAGO in Doetinchem, met een maximum van 35%. Vaak is het kortingspercentage lager. Maar het is de moeite waard om even een mailtje te sturen. Wie weet valt het mee. 1
AsliVW Geplaatst 26 november, 2018 Rapporteer Geplaatst 26 november, 2018 Ik heb de DAGO website opgezocht en hen gemaild via jet standaard contactformulier want zag geen rechtstreekse mail adres van het magazijn. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
Procaliber Geplaatst 26 november, 2018 Rapporteer Geplaatst 26 november, 2018 @@AsliVW als je daarop klikt krijg je automatisch het e-mailadres DAGO Doetinchem Email: Magazijn Doetinchem (ovv VW Passatclub) 1
AsliVW Geplaatst 27 november, 2018 Rapporteer Geplaatst 27 november, 2018 Heb net gebeld met DAGO naar aanleiding van mijn mail. Ik moet via de mail het artikel nummer doorgeven van de inlaat die ik nodig heb. Weet iemand dat?? Betreft een nieuwe inlaat voor de volgende type auto: VW Passat CC 2.0 tsi Bouwjaar 2010 Pas na het artikelnummer kan ik een prijs opgave krijgen van hen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aanbevolen berichten