Ga naar inhoud
  • 0

Verlichting deurpaneel... b7 of b8?


StyloM

Vraag

Hoi allemaal!

Onlangs zag ik een Passat langsrijden (b7 of 8) en iets viel me op, namelijk binnen bij de passagierzijde zag ik een blauwe led gloed als een streep langs het paneel.

Zag er echt mooi uit! Iemand een idee of dit standaard is, denk bij een b8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben toch wat minder enthousiast vanwege de bekende problemen. Het werkende resultaat zal hartstikke mooi zijn maar heb geen zin in kortsluiting in de auto met de blagen achterin.

Stel ow aan ;)

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben toch wat minder enthousiast vanwege de bekende problemen. Het werkende resultaat zal hartstikke mooi zijn maar heb geen zin in kortsluiting in de auto met de blagen achterin.

:blink2: Hmmm is dat dus met die achteraf sets een bekend probleem joh.... Even googlen... want veiligheid gaat wel voorop wat dat betreft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt de voeding natuurlijk ook ergens in Nederland kopen van hogere kwaliteit en die erbij zit weggooien.

Volgens mij is het een 5v voeding.

Verlichting dimt gewoon mee als je hem op de ambient verlichting uitgang van deurcontroller aansluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt de voeding natuurlijk ook ergens in Nederland kopen van hogere kwaliteit en die erbij zit weggooien.

Volgens mij is het een 5v voeding.

Verlichting dimt gewoon mee als je hem op de ambient verlichting uitgang van deurcontroller aansluit.

Dat is een hele goede tip idd. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt de voeding natuurlijk ook ergens in Nederland kopen van hogere kwaliteit en die erbij zit weggooien.

Volgens mij is het een 5v voeding.

Verlichting dimt gewoon mee als je hem op de ambient verlichting uitgang van deurcontroller aansluit.

Ja, alleen de bijgeleverde voeding dimt mee als de voedingsspanning dmv pwm de intensiteit van de aangesloten verlichting (gloeilampje of led met weerstand in serie) regelt. Het is de vraag of een alternatieve voeding dat ook doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden