Ga naar inhoud
  • 0

Wil VCDS gaan leren. micro-can-en kabel?


davevl

Vraag

Hallo iedereen

 

na lange tijd afwezig te zijn wil ik weer wat actiever worden op het forum en ook VCDS heb ik intresse in gekregen.
Nu zag ik via auto-tech.be de Micro-CAN-EN kabel.  heeft er iemand reeds ervaring met deze kabel?  volgens auto-tech is deze ongelimiteerd en zou deze moeten voldoen.

http://www.auto-tech.be/scandi/pages/bakery/micro-can-en-10.php

 

 

Is er overigens ergens een lijstje te verkrijgen met de opties die voor een Passat B8 (variant) te activeren zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo iedereen

 

na lange tijd afwezig te zijn wil ik weer wat actiever worden op het forum en ook VCDS heb ik intresse in gekregen.

Nu zag ik via auto-tech.be de Micro-CAN-EN kabel. heeft er iemand reeds ervaring met deze kabel? volgens auto-tech is deze ongelimiteerd en zou deze moeten voldoen.

http://www.auto-tech.be/scandi/pages/bakery/micro-can-en-10.php

 

 

Is er overigens ergens een lijstje te verkrijgen met de opties die voor een Passat B8 (variant) te activeren zijn?

Volgens mij kun je weinig instellen bij een B8, maar kan het mis hebben

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb deze kabel. Voor wat ik ermee doe is hij geschikt maar oudere wagens zonder van bus kan je er niet mee uitlezen.

Ook via de VCDS auto scan ineens alle foutmeldingen wissen kan ook niet.

Je moet alle modules afzonderlijk gaan resetten. Voor de rest voldoet hij aan mijn eisen zeker voor dat kleiner bedrag dat je ervoor betaald en toch kan genieten van origineel Ross tech materiaal en software incl updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb deze kabel. Voor wat ik ermee doe is hij geschikt maar oudere wagens zonder van bus kan je er niet mee uitlezen.

Ook via de VCDS auto scan ineens alle foutmeldingen wissen kan ook niet.

Je moet alle modules afzonderlijk gaan resetten. Voor de rest voldoet hij aan mijn eisen zeker voor dat kleiner bedrag dat je ervoor betaald en toch kan genieten van origineel Ross tech materiaal en software incl updates.

Kan je met die kabel ook onbeperkt auto,s loge of gaat dat ook niet meer. Zo als @ Rachid kan maar geloof ik 4 verschillende vin nrs doen daarna Is die gebonden aan een extra licentie meen ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan je met die kabel ook onbeperkt auto,s loge of gaat dat ook niet meer. Zo als @ Rachid kan maar geloof ik 4 verschillende vin nrs doen daarna Is die gebonden aan een extra licentie meen ik.

 

Ik kan er 3 vin doen, en als ik 99euro betaal dan kan ik 10 extra doen of meer....moet even uitzoeken hoeveel extra exact

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wie kan mij helpen ik ben op zoek naar goede vagcom kabel plus software maar ik wil het wel betaal baar houden want het is allen voor mijn eigen auto iemand. Tips of iemand die me kan helpen ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ross-tech Google en daar hebben ze orginele kabels

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden