Ga naar inhoud

  • 0

kapot raammechanisme zijruit


vw130trend

Vraag

  • Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook een persoonlijke brief naar PON gezonden voor het defect raken van het raammechanisme passagierzijde en kreeg als antwoord dat dit niet meer onder coulance viel echter VW staat achter zijn product en kent een eenmalige vergoeding toe mits de reparatie door een VW dealer wordt uitgevoerd. Uiteraard dient de originele factuur bij PON te worden ingediend met vermelding van je giro of bankrekening. Direct een afspraak gemaakt met de dealer, telefonisch kon de dame van de receptie op voorhand niet vertellen wat deze grap ging kosten,dus dat wordt nog ff spannend. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren mijn raammechanisme laten vervangen bij WITTEBRUG.

 

Zat al even te wachten toen bleek dat het mechanisme niet op voorraad was.

 

Foutje van het magazijn. :angry::angry:

 

Maarrrrrrrrrr...

 

Baliemedewerker vond het ook te gek voor woorden dus :

 

1.Gratis huurauto de hele dag op hun kosten. :D:D

2.Gratis nakijken CV probleem-diagnose-uitlezen en resetten. :D:D

 

(Hopelijk blijft het nu weg)

 

Om 15:30 was m'n wagen weer klaar en kon ik m meenemen.

 

Rekening gaat nu naar PON.

 

Al met al een goede dag en een pluim voor de baliemedewerker!

 

En een douche voor de magazijn medewerker.... :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de reparatiekosten waren incl BTW 212,00 Euro, en mij maakt het inderdaad nets uit wat de kosten bedragen aangezien PON deze zal vergoeden.

Was echter nieuwsgierig naar de hoogte van de reparatie en heb gevraagd of ze de prijs wilden doorbellen waarop ik akkoord kon geven.

De baliemedewerker zei nog:"gelukkig maar een kleinigheidje". Ik vindt het nogal een bedrag voor een kleinigheidje zie ik toen. Wat moet dan een grote reparatie wel niet kosten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Re Kapot raammechanisme zijruit bijrijders kant.

 

Hallo mijn reparatiekosten waren net geen € 189,00 echter ik had eerst een brief geschreven naar PON en gevraagd om dit ook voor mij te vergoeden.

Binnen 1 week reactie van hen terug met de mededeling als dit bij een erkende VW dealer gerepareerd zou worden, ook de kosten aan mij vergoed werden.

Had duidelijk in mijn brief vermeld dat mijn vw passat net 200.000 km had gemaakt en bijna 10 jaar oud was. Toch vergoed door PON.

Al met al een nette afwikkeling van PON. De reparatie heb ik bij Thoonen in Gassel laten uitvoeren.

PLUIMPJE VOOR PON.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij is waarschijnlijk het kunstof klemmetje/dragertje kapot, In de vakantie kreeg ik nl een heel erg raar geluid uit de bijrijdersdeur en toen zat het raam los van zijn bevestiging.

Het mechanisme werkt nog wel want ik kon het gewoon openen en sluiten, het raam is nu dicht en kan wel open dus maar dan valt de ruit dus de deur in.

Weet iemand wat het bestelnummer is van de kunstof klem aan de bijrijders zijde ?

Ik weet dat het ergens gestaan heeft op het forum maar kan het niet meer terug vinden, dus als iemand het weet alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

hebben jullie voor mij het adres waar de brief naar toe moet, ik heb het laten vervangen toen het in mei kapot ging, pouw in zwolle zei dat het absoluut niet vergoed werd omdat mijn auto uit 99 te oud was, nu lees ik hier dat jullie het wel vergoed hebben gekregen dus ga ook maar proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is er iemand die een voorbeeldbrief wil/kan mailen ? De brieven bij Trosradar zijn niet meer inzichtelijk.

Wij hebben hetzelfde euvel met het raam aan de bestuurderszijde en willen alvorens we tot reparatie overgaan, een vergoeding vragen bij PON. Onze wagen is van 2002 en heeft 193000 km gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden