vw130trend Geplaatst 27 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2007 Volgens mij is de kabel gebroken waar de ruit van het linker voorportier elektrisch mee wordt bediend. Je hoorde deze al een tijdje ratelen en nu is het kapot. . Is dit makkelijk te maken en heeft iemand een idee wat de kosten hiervan zijn..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 3V Geplaatst 28 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 28 augustus, 2009 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 luckyleek Geplaatst 1 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 september, 2009 Ik heb ook een persoonlijke brief naar PON gezonden voor het defect raken van het raammechanisme passagierzijde en kreeg als antwoord dat dit niet meer onder coulance viel echter VW staat achter zijn product en kent een eenmalige vergoeding toe mits de reparatie door een VW dealer wordt uitgevoerd. Uiteraard dient de originele factuur bij PON te worden ingediend met vermelding van je giro of bankrekening. Direct een afspraak gemaakt met de dealer, telefonisch kon de dame van de receptie op voorhand niet vertellen wat deze grap ging kosten,dus dat wordt nog ff spannend. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passatvw Geplaatst 1 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 september, 2009 Maakt toch niet uit? laat ze de rekening maar sturen naar Leusden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mausey Geplaatst 2 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 september, 2009 Netjes zeg. Denk dat ik er ook maar eens een brief aan waag. Heb echter nog niet de tijd voor gehad om er zelf eerst even naar te kijken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Max1966 Geplaatst 5 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2009 Gisteren mijn raammechanisme laten vervangen bij WITTEBRUG. Zat al even te wachten toen bleek dat het mechanisme niet op voorraad was. Foutje van het magazijn. Maarrrrrrrrrr... Baliemedewerker vond het ook te gek voor woorden dus : 1.Gratis huurauto de hele dag op hun kosten. 2.Gratis nakijken CV probleem-diagnose-uitlezen en resetten. (Hopelijk blijft het nu weg) Om 15:30 was m'n wagen weer klaar en kon ik m meenemen. Rekening gaat nu naar PON. Al met al een goede dag en een pluim voor de baliemedewerker! En een douche voor de magazijn medewerker.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat03 Geplaatst 5 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2009 Warm of koud. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Max1966 Geplaatst 5 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2009 Dacht zo rond de -34 C. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 3V Geplaatst 5 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2009 Netjes Welk filiaal was dat? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Max1966 Geplaatst 5 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 5 september, 2009 WITTEBRUG in het Forepark. Enoooooooooorme vestiging. Ken een aantal mensen daar al vele jaren , nog voordat ze daar zaten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 denmen29 Geplaatst 8 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 september, 2009 ik heb mijn raammeganisme vandaag vervangen . morgen maar even een mooie brief maken en een kopie van de bon en dan opsturen naar pon leusden . ik hoop dat ik alles terug krijg. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 luckyleek Geplaatst 8 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 september, 2009 de reparatiekosten waren incl BTW 212,00 Euro, en mij maakt het inderdaad nets uit wat de kosten bedragen aangezien PON deze zal vergoeden. Was echter nieuwsgierig naar de hoogte van de reparatie en heb gevraagd of ze de prijs wilden doorbellen waarop ik akkoord kon geven. De baliemedewerker zei nog:"gelukkig maar een kleinigheidje". Ik vindt het nogal een bedrag voor een kleinigheidje zie ik toen. Wat moet dan een grote reparatie wel niet kosten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 kadettje Geplaatst 18 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2009 Re Kapot raammechanisme zijruit bijrijders kant. Hallo mijn reparatiekosten waren net geen € 189,00 echter ik had eerst een brief geschreven naar PON en gevraagd om dit ook voor mij te vergoeden. Binnen 1 week reactie van hen terug met de mededeling als dit bij een erkende VW dealer gerepareerd zou worden, ook de kosten aan mij vergoed werden. Had duidelijk in mijn brief vermeld dat mijn vw passat net 200.000 km had gemaakt en bijna 10 jaar oud was. Toch vergoed door PON. Al met al een nette afwikkeling van PON. De reparatie heb ik bij Thoonen in Gassel laten uitvoeren. PLUIMPJE VOOR PON. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ronaldk Geplaatst 18 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 18 september, 2009 @ kadettje: Zou je mij deze brief willen mailen? (emailadres staat onder mn gebruikersnaam bij het envelopje ) zit namelijk met exact hetzelfde probleem. Alvast bedankt. met vriendelijke groet, Ronald Kokx Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mausey Geplaatst 19 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2009 Wil ik eventueel ook wel doen hoor. Heb hem namelijk gisteren ook van Peter (Kadettje) gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ronaldk Geplaatst 20 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 september, 2009 ik heb helaas geen mail gezien:( , kunnen jullie deze even opnieuw sturen, me raam zakt namelijk steeds naar beneden haha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dutchie Geplaatst 21 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 21 september, 2009 Bij mij is waarschijnlijk het kunstof klemmetje/dragertje kapot, In de vakantie kreeg ik nl een heel erg raar geluid uit de bijrijdersdeur en toen zat het raam los van zijn bevestiging. Het mechanisme werkt nog wel want ik kon het gewoon openen en sluiten, het raam is nu dicht en kan wel open dus maar dan valt de ruit dus de deur in. Weet iemand wat het bestelnummer is van de kunstof klem aan de bijrijders zijde ? Ik weet dat het ergens gestaan heeft op het forum maar kan het niet meer terug vinden, dus als iemand het weet alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ronaldk Geplaatst 22 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 22 september, 2009 Zo de brief is de deur uit, nu maar afwachten. ik hou jullie op de hoogte. met vriendelijke groet, Ronald Kokx Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Max1966 Geplaatst 25 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 25 september, 2009 Deze week keurig de centen van PON teruggestort gekregen. Mijn rekening was 257,39. Nogmaals een hele , hele dikke pluim voor PON!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ronaldk Geplaatst 27 september, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 september, 2009 ook ik kreeg gister een brief van Pon... Ik mag het mechanisme laten maken en daarna kopiefactuur opsturen en dan..VERGOEDEN ZE ALLES!!!! auto van 1997,,top service!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 esmamaju Geplaatst 6 oktober, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 6 oktober, 2009 Heren, hebben jullie voor mij het adres waar de brief naar toe moet, ik heb het laten vervangen toen het in mei kapot ging, pouw in zwolle zei dat het absoluut niet vergoed werd omdat mijn auto uit 99 te oud was, nu lees ik hier dat jullie het wel vergoed hebben gekregen dus ga ook maar proberen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 ronaldk Geplaatst 8 oktober, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 8 oktober, 2009 Hoi Esmamaju, Ik heb mijn brief naar 2 adressen gestuurd, namelijk de volgende: Pon's Automobielhandel Zuiderinslag 2 3833 BP LEUSDEN Pon's Automobielhandel Postbus 72 3800 HD AMERSFOORT Gr, Ronald Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Error323 Geplaatst 27 oktober, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2009 Is er iemand die een voorbeeldbrief wil/kan mailen ? De brieven bij Trosradar zijn niet meer inzichtelijk. Wij hebben hetzelfde euvel met het raam aan de bestuurderszijde en willen alvorens we tot reparatie overgaan, een vergoeding vragen bij PON. Onze wagen is van 2002 en heeft 193000 km gereden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Dutchie Geplaatst 27 oktober, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2009 Ik heb het bestandje maar even online gezet op rapidshare http://rapidshare.de/files/48589261/autoruiten_tros.doc.html Kies free user en tik daarna de code over en druk op downloaden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passatvw Geplaatst 27 oktober, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2009 of deze stond zo'n 3 á 4 pagina's terug, volgende keer wel eens verder kijken dan je neus.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Mausey Geplaatst 27 oktober, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 27 oktober, 2009 En anders heb ik hem inmiddels ge-PBed (of zoiets) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
vw130trend
Volgens mij is de kabel gebroken waar de ruit van het linker voorportier elektrisch mee wordt bediend. Je hoorde deze al een tijdje ratelen en nu is het kapot. . Is dit makkelijk te maken en heeft iemand een idee wat de kosten hiervan zijn.....
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
16
14
9
9
Popular Days
27 okt
10
19 jan
8
27 aug
6
19 mei
5
Top Posters For This Question
Vdub 16 posts
passatvw 14 posts
Max1966 9 posts
esmamaju 9 posts
Popular Days
27 okt 2009
10 posts
19 jan 2008
8 posts
27 aug 2009
6 posts
19 mei 2010
5 posts
222 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten