Ga naar inhoud

17 of 18 inch onder 3b variant


marco

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
je kan ook 215/35 18 leggen op een 8 en 9breed. Ik heb dit ook op mijn velgen, maar licht senelheidsafwijking...

Mvg Bert

 

Maar die van jou is ook wel iets meer verlaagd dan 3 Ã 4 cm... jouw bodemvrijheid is eerder 3 Ã 4 cm ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een dik jaar rondgereden met een 3BG variant. Deze was verlaagd met 30mm Eibach veren en voorzien van 18 inch RS velgen met 225/40/18. Geen enkel probleem met aanlopen.

 

Ga wel proefrijden. Ik geloof nooit dat onze Tom twee weken te laat was geboren als ik met mijn hoogzwangere vrouw een rondje door de wijk had gemaakt.

 

Maar goed. dat blijft de discussie. Ik vindt een verlaagde auto met dikke wielen er prachtig uit zien, maar krijg -hoe ouder ik wordt- toch steeds meer voorkeur voor het comfort i.p.v. uitstraling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn volgende setje wordt 19"!

 

dat geld ook voor mij als ik mijn vrouw zo ver krijg.

 

Antonio

 

...een kind op de achterbank wil ook nog wel eens protesteren bij 19 inch. Misschien een idee om dat alleen te doen bij leren bekleding. :lol::lol::lol:

 

Laat ik dat nu toevallig hebben... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nangkang ? Is dat vergelijkbaar met Wanli's ? Ik moest recent ook 4 nieuwe hebben, maar ik heb toch uiteindelijk maar gekozen voor Michelin i.p.v. Wanli's. Banden zijn zo vreselijk belangrijk onder je auto dat je daar niet op moet besparen. Geluid, grip en slijtvastheid zal toch in negen van de tien gevallen beter zijn bij een wat duurdere band ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nangkang ? Is dat vergelijkbaar met Wanli's ? Ik moest recent ook 4 nieuwe hebben, maar ik heb toch uiteindelijk maar gekozen voor Michelin i.p.v. Wanli's. Banden zijn zo vreselijk belangrijk onder je auto dat je daar niet op moet besparen. Geluid, grip en slijtvastheid zal toch in negen van de tien gevallen beter zijn bij een wat duurdere band ?

 

Dat hoeft niet persee... ik heb er 18" Wanli's onder en die zijn zeer slijtvast, ik kan niet zeggen dat andere banden meer grip hebben want die heb ik nog niet geprobeerd, qua geluid vind ik de wanli's wel tegenvallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

heb bbs rx er onder met 224/40/18. past perfect loopt niet aan. heb er net een setje RS4 225/35/19 bij die heb ik er in de loop van volgende week onder. maar als ze er nog maar tegen staan is het al vetter.. dus dat komt goed..

 

go 4 19" is mijn mening...

 

Ik gooi binnenkort een setje bbs 18" op de markt.... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden