Iveswesp Geplaatst 27 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 27 september, 2017 Beste hier, onlangs kan ik mijn koffer niet meer opendoen, als op de achterklep druk om te openen, krijg ik een ratelend geluid. Ik denk dat het slot stuk is. Mijn garagist gebeld en een slot besteld. Wat kost zo een slot en valt dit onder de garantie, heb hem drie maanden. Dank u voor de reacties Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 27 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 27 september, 2017 Heb ik bij mijn B7 ook gehad. Onderdeel kostte slechts enkele tientjes. Of het garantie is hangt af van de voorwaarden waaronder je de auto hebt gekocht. Fabrieksgarantie op een B7 is al voorbij. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Iveswesp Geplaatst 27 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 september, 2017 Heb ik bij mijn B7 ook gehad. Onderdeel kostte slechts enkele tientjes. Of het garantie is hangt af van de voorwaarden waaronder je de auto hebt gekocht. Fabrieksgarantie op een B7 is al voorbij. En waar kan ik zo een slot bestellen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 27 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 27 september, 2017 En waar kan ik zo een slot bestellen? Bij je garagist heb je toch al besteld schrijf je? Beste hier, onlangs kan ik mijn koffer niet meer opendoen, als op de achterklep druk om te openen, krijg ik een ratelend geluid. Ik denk dat het slot stuk is. Mijn garagist gebeld en een slot besteld. Wat kost zo een slot en valt dit onder de garantie, heb hem drie maanden. Dank u voor de reacties Die kan je ook vertellen wat ie kost Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 27 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 27 september, 2017 En waar kan ik zo een slot bestellen? Gewoon, bij de VW Dealer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Iveswesp Geplaatst 28 september, 2017 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Bij je garagist heb je toch al besteld schrijf je? Die kan je ook vertellen wat ie kost die zij dat het ongeveer 130€ was en heb gezegd dat hij dat niet moet bestellen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Fopperr Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Ik heb zo’n slot voor ca €40,- (was btw wel van de B7, zo schrikbarend veel verschil zal er tussen deze sloten niet zitten?) besteld. Probeer Ebay eens. Of anders onderdelensites zoals Klein Gunnewiek groenlo, bm-onderdelenshop oid. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 bm-er Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 Slot zou ik gewoon lekker nieuw halen, aangezien het wel eens defect raakt en bij VW niet duur is(was). Ik zou zeggen vraag de prijs bij de VW dealer eens op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 28 september, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2017 kan je even kijken welk onderdeelnummer er op het slot staat ? deze zijn wel geschikt voor de B7, goedkoper dan de dealer en ook nog eens nieuw https://shop.ahw-shop.de/heckklappenschloss-vw-passat-b7-3c-variant-golf-6-5k-limousine-original-teile Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Iveswesp
Beste hier, onlangs kan ik mijn koffer niet meer opendoen, als op de achterklep druk om te openen, krijg ik een ratelend geluid.
Ik denk dat het slot stuk is. Mijn garagist gebeld en een slot besteld.
Wat kost zo een slot en valt dit onder de garantie, heb hem drie maanden.
Dank u voor de reacties
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten