Ga naar inhoud

Achteruitrij camera icm kessy


Fopperr

Aanbevolen berichten

Heeft het nog invloed welke achteruitrij camera geplaatst wordt icm kessy?

 

Ik heb kessy en wil wellicht een camera plaatsen maar kessy moet wel blijven werken.

 

Heeft dit invloed? Of staat de fysieke greep met ingebouwde camera hier los van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@FZPassat Maar dan is het geen OEM camera, wat geen probleem is trouwens, is net waar je voor kiest.

 

Nee precies ik hoef ook niet perse een OEM camera, als het maar normaal (goed) beeld geeft op mn RNS.

Maar dan moet ik zeker wel het 1 en ander aanpassen om aan te sluiten op de RNS?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm..

 

@@Rachid17 hoe heb jij et gedaan?

Hi FZPassat.

 

Ik heb het met een RBG conventor tussen zitten,die kun je bij ali lopen .

 

Alleen bij mij heb ik een probleem met mijn Gymod achter uitrijlichten , want deze hebben een spanning van 6volt en camera heeft een spanning van 12v nodig.

 

Als jij geen Gymod heb dan is hét wel makkelijk te plaatsen.

 

Ben nog even mee gestopt vanwege tijd gebrek , mischien volgende week ermee aan de slag.

 

Als je intresse in hebt dan hoor ik het wel, Dan mag je de mijne overnemen als je er intresse in hebt.

 

Link van de conventor kan ik je wel sturen.

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie interesse heeft : ik heb nog een OEM camera over voor Discover (NTSC uitgang) met volledige kabelset... past ook op de RCD 330

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi FZPassat.

 

Ik heb het met een RBG conventor tussen zitten,die kun je bij ali lopen .

 

Alleen bij mij heb ik een probleem met mijn Gymod achter uitrijlichten , want deze hebben een spanning van 6volt en camera heeft een spanning van 12v nodig.

 

Als jij geen Gymod heb dan is hét wel makkelijk te plaatsen.

 

Ben nog even mee gestopt vanwege tijd gebrek , mischien volgende week ermee aan de slag.

 

Als je intresse in hebt dan hoor ik het wel, Dan mag je de mijne overnemen als je er intresse in hebt.

 

Link van de conventor kan ik je wel sturen.

 

Ik ga voorlopig toch geen guy mod doen. Ik wil de joune wel overnemen dan. Ga jij een andere camera plaatsen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voorlopig toch geen guy mod doen. Ik wil de joune wel overnemen dan. Ga jij een andere camera plaatsen dan?

Nu nog geen andere camera plaatsen Foaud, mischien later in de toekomst.

 

Nu met andere dingen bezig , remklauwen en schijven en dan de 19inc velgen eronder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op Ali express te vinden toch ?

FUNROVER Hot RGB naar AV CVBS Signaal Converter Adapter Box voor OEM Fabriek Achteruitkijkspiegel Backup Camera voor VW Volkswagen Passat Magotan

http://s.aliexpress.com/yaeMB3iI

(from AliExpress Android)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is helemaal waar Dieseltje, En bij een Gymod doet ie het wel alleen dan blijven de Gymod ledjes van de bestuurderskant continu branden ????????????????

Hebben we het al eens over gehad Rachid en dat lossen we wel een keertje op. Is een kwestie van de juiste signalen erop aan te sluiten. Nu heb je een paar verkeerde draadjes te pakken genomen welke eigenlijk niet geschikt zijn hiervoor.

 

Maar, waar blijft de foto van jouw nieuwe achterlichtenset ??

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden