Ga naar inhoud

Achteruitrij camera icm kessy


Fopperr

Aanbevolen berichten

Ik heb deze (17,10 eur) besteld omdat de 7N0 module van de CC blijkbaar niet 100% werkt in een variant. Dan maar terug de 3C9 module er in met een converter, ik ben benieuwd.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben we het al eens over gehad Rachid en dat lossen we wel een keertje op. Is een kwestie van de juiste signalen erop aan te sluiten. Nu heb je een paar verkeerde draadjes te pakken genomen welke eigenlijk niet geschikt zijn hiervoor.

 

Maar, waar blijft de foto van jouw nieuwe achterlichtenset ??

Daar heb jij en ik het over gehad , dat is helemaal waar Peter....alleen even naar Foaud het verhaal verteld in verband als hij het wilt wat de oorzaak kan zijn.

 

En voor hem is het geen probleem want hij heeft geen Gymod erop.

 

Zodra ik bij Fappie ben geweest om hét te plaatsen dan plaats ik de foto's, ze staan wel mooi erop Peter .

 

Nog bedankt voor het plaatsen Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat het me qua kosten dan mee valt.

 

En als ik dit zo zie, kan je dus je huidge oem camera hanteren...

Dat is ook de bedoeling, dan blijf ik ook de dynamische lijnen behouden.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog geen andere camera plaatsen Foaud, mischien later in de toekomst.

 

Nu met andere dingen bezig , remklauwen en schijven en dan de 19inc velgen eronder

 

Goed bezig jij!

 

Maar ehmm dan moet ik nog wel ff een kabelboompje hebben, heb jij je camera al los ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook op Ali express te vinden toch ?

FUNROVER Hot RGB naar AV CVBS Signaal Converter Adapter Box voor OEM Fabriek Achteruitkijkspiegel Backup Camera voor VW Volkswagen Passat Magotan

http://s.aliexpress.com/yaeMB3iI

(from AliExpress Android)

Volgens mij moet Foppe deze hebben

https://www.google.nl/search?q=rgb+converter+f%C3%BCr+r%C3%BCckfahrkamera+rns510+rns315+rcd510+columbus+bolero+trinax&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjoh_uPl_XUAhWSJlAKHWc6DdgQ_AUICigC&biw=375&bih=559&dpr=2#imgrc=xwVnkx73qkQVJM:

 

Hij gaat van niet Oem camera naar Oem radio toch?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden