Ga naar inhoud

Koffie


frank1980

Aanbevolen berichten

Verschilt per persoon denk, hoe je rijdt. Ik kan 2 uur rijden zonder melding. Rij vooral constant. Mn vriendin die een half uur rijdt, maar meer remmen, optrekkend, minder constant, krijgt deze melding weleens.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ook maar pas met een 7N0 gateway en dan nog heeft niet elke gateway deze optie. Ikzelf heb ze er niet bij genomen. Misschien laat ik de mijne nog wel eens flashen om het er alsnog in te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff voor de nieuwsgierigheid na hoe lang rijden krijg je deze melding?

Zodra je gaat rijden wordt er een profiel opgebouwd aan de hand van stuurbewegingen, en zodra er afwijkingen worden geconstateerd geeft de vermoeidheidsherkenning een waarschuwing. Er volgt na de eerste nog een tweede waarschuwing waarna hij niet meer verschijnt totdat er gestopt is. Na herstart van de motor begint het proces opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de auto in neutraal zetten en met je duim bovenop de versnellingspook drukken. Je RNS zal omklappen en daarachter staan twee bakjes espresso. Let wel op, want als je nogmaals op de knop drukt op de versnellingspook zal de schietstoel geactiveerd worden. Opzich niet erg als je met je vrouw op pad bent, maar niet zo leuk als je toevallig net met wat maten in de auto zit:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ding heet niet voor niets vermoeidheidsherkenning​, dus er moet eerst vermoeidheid herkend worden doordat de melding verschijnt.

 

Dus als je rustig en geconcentreerd blijft rijden, ook al is het een hele dag lang, dan zal de melding niet verschijnen.

 

Maar zodra je achter het stuur gaat zitten appen of door iets anders wordt afgeleid, dan wordt er inconsistent stuurgedrag waargenomen en dat kan wel eens voldoende zijn om de melding te laten verschijnen.

 

Ben je een goede chauffeur dan verschijnt hij niet en als hij veel verschijnt, vul dan maar zelf in.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ding heet niet voor niets vermoeidheidsherkenning​, dus er moet eerst vermoeidheid herkend worden doordat de melding verschijnt.

 

Dus als je rustig en geconcentreerd blijft rijden, ook al is het een hele dag lang, dan zal de melding niet verschijnen.

 

Maar zodra je achter het stuur gaat zitten appen of door iets anders wordt afgeleid, dan wordt er inconsistent stuurgedrag waargenomen en dat kan wel eens voldoende zijn om de melding te laten verschijnen.

 

Ben je een goede chauffeur dan verschijnt hij niet en als hij veel verschijnt, vul dan maar zelf in.......

Ik reed de 80km trajectcontrole in dus liet m'n gas los en haalde op het zelfde moment een vrachtwagen in.

Denk dat dat hem heeft geactiveerd.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden