Ga naar inhoud

Mini meet / mod


Passat Rdi

Aanbevolen berichten

Samen met Peter "even" meegereden naar Woerden

Gezellig dagje en weer een hoop gezien

 

 

Rob jou wagen is goedgekeurd om als R36 te figureren op de weekendmeet :thumb:

Hahahaha bedankt Alfred zetten hem gewoon vooraan dan hé. althans als er zich geen echte r36 aan melden dan ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@martijn bedankt voor het af maten van ozzy hij Is op???? tarabas bedankt voor de Amstel heb er nu wel 1 open getrokken en rachid bedankt voor de broodjes en de gevulde koeken kan weer vooruit deze week????

post-23587-0-45042000-1488137241_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was weer gezellig inderdaad. Bedankt voor de gastvrijheid en de heerlijke soep, @@Passat Rdi en mevrouw @@Passat Rdi!

 

Jammer dat mijn rns315 nog steeds niet te benaderen is en de battery drain ook nog daar is. Helaas ook met de "nieuwe" gateway erin. Maar wel de gps-antenne mooi weggewerkt, de bluetooth microfoon op de originele plek in de binnenverlichting gebouwd en de parrot uitgebouwd. Want wat een werk was dat laatste. Leuk die ellende van een vorige eigenaar.

 

Heren, bedankt voor jullie vakkundig advies. Ik heb nog een hoop te leren en zonder jullie zou ik het allemaal niet aandurven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke dagen en hoeveel personen?@@FZPassat

Anders klik op de link van mijn handtekening en zet je eigen erbij met de correcte info  :thumb:

Je staat er inmiddels bij. Hele weekend met overnachten en 10 kilo kip samen met Rachid

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:  grapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet helaas toegeven dat het een klasse meeting was.

 

Heb mogen genieten van de hard werkende heren op de foto's, en de gezellige sfeer kwam toch van Tiptronic :mrgreen: .

 

Moet eerlijk zeggen dat het een mooi aanzicht was om Rob en Martijn en natuurlijk Fappie aan het werk te zien.

 

Abs was in een rap tempo door Rob in en uitgehaald, de pendaalsensor was een lastig maar voor de getrainde oog heel snel uit en in gezet (was net als een geest...zo stond hij daar en zo was hij weg zoeffff).

 

Toch bij al was het een geslaagde dag geweest.

Heb de deurpanelen erin die door onze reus Fappie in is gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden