Ga naar inhoud
  • 0

Ervaring upgrad ssd in rns


Passat Rdi

Vraag

Beste leden ik zie en lees steeds vaker over de upgrad van een grotere ssd in de rns510. Ik ondervind de laatste tijd steeds meer op mijn rns510 C dat ie trager lijkt te worden. Nou wil ik sowieso de firma ware Upgrade en eventuele upgrade naar grotere ssd bij @ maar wat ervaren jullie voor gemaak van de ssd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste leden ik zie en lees steeds vaker over de upgrad van een grotere ssd in de rns510. Ik ondervind de laatste tijd steeds meer op mijn rns510 C dat ie trager lijkt te worden. Nou wil ik sowieso de firma ware Upgrade en eventuele upgrade naar grotere ssd bij @ maar wat ervaren jullie voor gemaak van de ssd??

Firmware upgrade kan, maar niet te ver. Ook alleen doen als er bijvoorbeeld dingen niet goed werken.

Na plaatsing van een SSD is, naar mijn gevoel, de RNS veel sneller met het herberekenen van de routes.

En er past nu meer muziek op, ik heb er nu een 128 GB SSD in en dat bevalt best.

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Rob,

Ik heb de ssd update bij de rns-500 B versie in mijn T5 laten doen en in de CC rns 510 P

De B versie is echt een stuk sneller geworden, bij de P is ie wel sneller maar is het verschil minder groot.

Ik ben blij dat ik nu uit beide toestellen het maximale haal. Tevens is de opslagcapaciteit ook erg makkelijk.

Gr Ed

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals hierboven al aangegeven is het (her)berekenen van de route sneller na plaatsing van de SSD. Opstarten is niet sneller geworden. Tevens de extra ruimte voor muziek is zeer welkom.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Klopt, opstarten van de Navi gaat vanaf je MB. De kaarten worden daarna ingeladen vanaf de SSD

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik wel gemerkt heb is dat als je een hele grote SSD neemt (zoals ik 128gb) dat de snelheidswinst minder wordt naarmate je de schijf vult

ik heb inmiddels ruim 48Gig aan muziek op de schijf staan en is de snelheid gelijk of net iets sneller tov de standaard schijf.

Verder is de ruimtewinst ideaal. Lekker heul veul muziek bij me....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden