Ga naar inhoud
  • 0

SChroefset gemonteerd + foto's


Charles16v

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

nee hoeft niet, als je die grote bout voorlangs maar niet losdraaid, maar de 2 kleine onder/aan de grote veerpootdeksel van de 2 armpjes.

 

dus deze NIET losdraaien...

img_0017.jpg

 

maar die je nu nog vast ziet zitten bovenin

img_0018.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Denk er trouwens wel aan dat je van alle draagarmrubbers de bouten op moet lossen en weer vast zet als de auto op de wielen staat, met oog op voorspanning van de rubbers en het kapot gaan ervan.

 

Dat doe je door een krik onder het wiellagerhuis te plaatsen en de gewenste hoogte in te stellen. Dit is wel met de voorkant van de auto op bokken uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Denk er trouwens wel aan dat je van alle draagarmrubbers de bouten op moet lossen en weer vast zet als de auto op de wielen staat, met oog op voorspanning van de rubbers en het kapot gaan ervan.

 

Dat doe je door een krik onder het wiellagerhuis te plaatsen en de gewenste hoogte in te stellen. Dit is wel met de voorkant van de auto op bokken uiteraard.

 

Over welke bouten hebben we het dan nu.??? Mischien plaatje bij het verhaaltje :wink:

Dus gewoon los draaien en dan weer vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo auto is verlaagd.

 

Eerst had ik hem voor iets te laag gedraaid. Kon zelf niet meer de garage uit. Met insturen kwam hij vet in het scherm. Zag mooi uit maar niet praktisch. Had maar 7 cm grond speling.

 

Nu heb ik hem hoger gedraaid en heb nu ongeveer 1 tot 1,5 cm ruimte tussen band en wielkast.

 

In het voorjaar wil ik toch 18 inch rs4 halen dus dan is hij mooi gevuld dan.

 

Zal zaterdag eens wat foto's maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden