Charles16v Geplaatst 28 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2007 Heb ergens gelezen dat bij het monteren van een schroefset bij een passat 3b variant er een aantal dingen moet worden vernieuwd. Meen iets van bouten maar weet dus niet meer wat en kan het ook niet meer vinden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 28 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2007 nee hoeft niet, als je die grote bout voorlangs maar niet losdraaid, maar de 2 kleine onder/aan de grote veerpootdeksel van de 2 armpjes. dus deze NIET losdraaien... maar die je nu nog vast ziet zitten bovenin Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 28 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2007 En als je dan toch die voorste boute loshaalt moet je die wel vervangen, kost maar een paar euro. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Jerom Geplaatst 28 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2007 Die voorste bout kan namelijk muurvast zitten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 sam_v5 Geplaatst 28 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2007 zeker weten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 28 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2007 en vaak breekt ie in 3 stukken.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 NLZ20VT Geplaatst 29 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2007 soms heb je mazzel, bij mij was ie ietwat geroest maar was goed te verwijderen. ff lekker inspuiten met WD40 en aan de kop van de bout ff ronddraaien en met een drevel de bout eruit tikken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 29 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2007 De laatste keer heb ik ze helemaal ingesmeerd met kopervet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Alain Geplaatst 29 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2007 Hier een foto van mijn nieuwe schokbreker , bij mij zat die echt ook muurvast met een grote dremel en flink klappen met de hamer en pen los tikken, hier zie je dat er ook een nieuwe bout in zit... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 29 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2007 De eerste keer dat ik eraan begon eindigde bij de VW dealer, bout afgeknapt en muurvast Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 29 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2007 met een grote dremel en flink klappen met de hamer Sla jij met je Dremel de bout eruit? Dat wil ik zien je bedoelt natuurlijk dreVel.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 passat1.8 Geplaatst 29 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 29 september, 2007 achterste 2 loshalen veel makkelijker neem maar van mij aan heb net me originele veren er weer onder zitten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 NLZ20VT Geplaatst 30 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 30 september, 2007 Denk er trouwens wel aan dat je van alle draagarmrubbers de bouten op moet lossen en weer vast zet als de auto op de wielen staat, met oog op voorspanning van de rubbers en het kapot gaan ervan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Alain Geplaatst 30 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 30 september, 2007 jaja vdub , drevel was het . Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 DM Geplaatst 30 september, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 30 september, 2007 Denk er trouwens wel aan dat je van alle draagarmrubbers de bouten op moet lossen en weer vast zet als de auto op de wielen staat, met oog op voorspanning van de rubbers en het kapot gaan ervan. Dat doe je door een krik onder het wiellagerhuis te plaatsen en de gewenste hoogte in te stellen. Dit is wel met de voorkant van de auto op bokken uiteraard. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Charles16v Geplaatst 30 september, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 september, 2007 Denk er trouwens wel aan dat je van alle draagarmrubbers de bouten op moet lossen en weer vast zet als de auto op de wielen staat, met oog op voorspanning van de rubbers en het kapot gaan ervan. Dat doe je door een krik onder het wiellagerhuis te plaatsen en de gewenste hoogte in te stellen. Dit is wel met de voorkant van de auto op bokken uiteraard. Over welke bouten hebben we het dan nu.??? Mischien plaatje bij het verhaaltje Dus gewoon los draaien en dan weer vast. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Charles16v Geplaatst 4 oktober, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2007 Heb de set binnen. Ik dacht altijd dat een schroefset 2 veren voor ( aan een kant dan )had in plaats van 1 of is dat alleen bij die golfs 3 en polo 6n's ??? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 4 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2007 2 veren voor aan 1 kant? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 HB24 Geplaatst 4 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2007 Hoofdveer en een klein spanveer, zo is het bij mij ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Charles16v Geplaatst 4 oktober, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 oktober, 2007 Zo auto is verlaagd. Eerst had ik hem voor iets te laag gedraaid. Kon zelf niet meer de garage uit. Met insturen kwam hij vet in het scherm. Zag mooi uit maar niet praktisch. Had maar 7 cm grond speling. Nu heb ik hem hoger gedraaid en heb nu ongeveer 1 tot 1,5 cm ruimte tussen band en wielkast. In het voorjaar wil ik toch 18 inch rs4 halen dus dan is hij mooi gevuld dan. Zal zaterdag eens wat foto's maken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 qosmio Geplaatst 5 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2007 Graag ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 scorpiosoft Geplaatst 5 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2007 In het voorjaar wil ik toch 18 inch rs4 halen dus dan is hij mooi gevuld dan. Nieuwe type of nog het 'oude' type? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 NLZ20VT Geplaatst 5 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2007 ik vind persoonlijk de nieuwe R32 wielen mooier, die wil ik in het voorjaar aanschaffen. Ik vind de nieuwe RS4 wielen te "open". Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Charles16v Geplaatst 5 oktober, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2007 Wil het oud type rs4 vind ik echt mooi Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Charles16v Geplaatst 6 oktober, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 6 oktober, 2007 Hier heb ik foto''s zoals hij er nu bij ligt. Denken jullie dat als ik 18 inch r4 wielen heb dat ik nog ruimte heb tussen het wiel en kast om dat hij dan mooi ligt?? http://www.mijnalbum.nl/Album=TV33BSV7 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 setb Geplaatst 6 oktober, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 6 oktober, 2007 staat netjes op zijn wielen ....is wel erg nice een schroefsetje....heb nu alleen veren :S Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Charles16v
Heb ergens gelezen dat bij het monteren van een schroefset bij een passat 3b variant er een aantal dingen moet worden vernieuwd.
Meen iets van bouten maar weet dus niet meer wat en kan het ook niet meer vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites
31 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten