Ga naar inhoud
  • 0

Kofferbak sluit niet meer


roelh

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier staat niet voor een b7 station, wel dit nummer gevonden ergens op een site. Eens in etka loeren straks

 

NIEUWE OEM Kofferbak Kofferdeksel Lock Klink FIT Voor VW Golf GTI 6 MK6 MKVI 5K0827505A

http://s.aliexpress.com/v6B7JJFF

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou lekker naar de dealer gaan voor zoiets. Hoef je niet 21 dagen op shipping te wachten en weet je zeker dat je de goede hebt.

 

Grote kans dat morgen ineens je achterklep helemaal niet meer op slot gaat, dat had ik namelijk. De storing ging van kwaad tot erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke, om op onderstaande even antwoord je geven in het goede topic.

 

 

Bij het zoeken naar het slot krijg ik
5K0 827 505A
3AF 827 505
3AF 827 505A

Kan je niet zien welk onderdeelnummer op je huidig slot staat. Je moet de bekleding toch eens los maken aangezien ik veronderstel dat je het slot zelf gaat vervangen.          

 

Dit heb ik gevonden op ebay. Ik denk dat dit het goede moet zijn.

Ik kan de boel wel loshalen, maar zaterdag kreeg ik de kofferbak nauwelijks meer dicht, ben bang dat ik ut ding helemaal niet meer dicht krijg en ik moet de auto morgen echt wel meenemen. Of is het sluiten van de klep nog wel te doen, als ik de klep handmatig open maak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Slot zou ik gewoon bij de dealer bestellen dan heb je het de volgende dag in huis. Persoonlijk zou ik voor 1 van de 2 3AF sloten kiezen omdat de B7 meestal onderdelen heeft met 3Ax xxx xxx als onderdeelnummer.

Dan is het een kwestie van de 2 bevestigings schroeven los te maken en de connector los te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, een beetje google brengt me dan toch het antwoord. Beide nummers brengen hetzelfde product, geeft deze site aan.

Dan ga ik deze van ebay.de bestellen:

http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-3AF-B7-Golf-6-7-Orig-Heckklappenschlos-Schlos-Heckklappe-5K0827505A-/351877894887?hash=item51ed8e92e7:g:93gAAOSwmLlYALJ4

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden