Ga naar inhoud
  • 0

Elektrische schema's W8


Flying Dutchman

Vraag

Hee Guys, i neef help! :(

 

Helaas op een dingetje gestuit. Heb kortsluiting in/naar startmotor! Dit heeft er helaas ook voor gezorgd dat er waarschijnlijk meer kaduk is!

 

Nu hoop dat iemand mee wil helpen zoeken maar elektrische schema's! Liefst Nederlands maar is geen must!

In eerste instantie het hele start gebeuren van contactslot tot startmotor!

 

Maar iets waar ik alles kan vinden zou uiteraard nog beter zijn!

 

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je bent een held!

 

Mijn dank is niet in woorden uit te drukken!

Helaas snap ik ze zelf niet maar de gene met wie ik bezig ben gelukkig wel!

Duidelijk is nu 100% kortsluiting naar startmotor! Maar we moeten weten wat er vanaf contact nog allemaal tussen zit! Kabel was tot aan het schutbord warm!

 

Waarschijnlijk nog mijn schuld ook! We vermoeden dat de (stuurdraad) naar de startmotor beknelt zit tussen motorsteunbracket! Met andere worden, Motor ophangen, subframe der onderuit! Nieuwe draad trekken! Hoop niet dat er nog meer gefrituurd is.

 

Dacht ik ff dat ze morgen zou rijden. Wat een teleurstelling! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jeetje daar word je even flink ziek van. Heb je de draadboom van de donor ook meegenomen?

Waarschijnlijk wel maar vraag het maar.

Succes en ik hoop dat de passie weer snel draait(en rijdt).

Heb zeker de de hele bedrading erbij! Maar zou er niet aan moeten denken die volledig te moeten vervangen! Nightmare!

Het is zoals het er nu uit ziet is het maar 1 draad in een bundel van 3, waarvan er twee naar de dynamo gaan! En daar zit geen storing en/of sluiting in! We hadden het gelukkig redelijk snel maar te laat door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden