Ga naar inhoud

Eigen Passat verkopen op dit Forum?


Retort308

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ga mijn Passat 3BG verkopen, en zoek gegadigden op dit forum.

Maar als ik naar het gedeelte ga waar ik iets kan aanbieden, dan blijkt dat ik daar alleen onderdelen kan verkopen, maar niet mijn eigen auto.

 

Hoe doe ik dat nu netjes? Want ik pas ervoor om hem op marktplaats te zetten waar veel handelaren komen en nog meer volk dat geen idee heeft, en zonder passie maar wat raak bieden.

 

Ben benieuwd.....

 

Thnx, Frans looy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een marktplaats advertentie kost ook geld, je kunt een full membership ook zien als 'kosten' om je auto hier midden in de doelgroep te adverteren zonder het gezeur wat jij noemt :)

 

Edit:

 

Prijzen marktplaats voor resp 1, 2 en 4 weken:  :wink:

Auto's
Volkswagen
€ 12,50
€ 17,50
€ 25,00
aangepast door 7700
Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BARRY_TDI

Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is er sinds de invoering van forum nieuwe stijl alleen nog maar mogelijk om Full-Member te worden, wil zeggen dat Member+ nog een optie van oude forum was, en derhalve niet werkt omdat meneer ook geen 100 berichten heeft

 

Ben ook member+ en kan gewoon m'n auto aanbieden op 't forum. (als ik dat zou willen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@BARRY_TDI

Kan het mis hebben hoor, maar volgens mij is er sinds de invoering van forum nieuwe stijl alleen nog maar mogelijk om Full-Member te worden, wil zeggen dat Member+ nog een optie van oude forum was, en derhalve niet werkt omdat meneer ook geen 100 berichten heeft

Hij kan wel onderdelen aanbieden Alfred @@tiptronic dus zou dat wel mogelijk moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

men kan in de shop een verkoop/advertentie kopen als men geen Full-member is of minder dan 100 posts heeft.

Als je in onderdelen wel kan posten kan dat ook in auto aangeboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden