Ga naar inhoud
  • 0

Vaste flitspalen navi installeren Discover Pro?


MagnificentDPE

Vraag

Ik mag woensdag mijn Passat 1.6tdi R-line bij de dealer ophalen. Vlgs mij krijg ik dan een navi Discover Pro als standaard in de r-line.

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om zelf de vaste flitspalen te installeren op het navigatie systeem? Uiteraard alleen voor de landen waar dit is toegestaan, dus niet frankrijk, duitsland enzo.
Ik heb dat namelijk nu ook gedaan bij de Peugeot 508SW die ik rijd dat is toch wel erg handig al zeg ik het zelf????

Is dat mogelijk? Kan iemand mij vertellen hoe (linkje naar site met uitleg mag ook)
Of staan deze wellicht er al op?

Alvast bedankt voor jullie hulp

aangepast door MagnificentDPE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarom geen flitsmeister gebruiken als ik vragen mag? Ik ben daar zeer tevreden over en voor Duitsland gebruik ik Blitzer pro

 

 

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Luiheid .

FM bekijk ik meestal even voor ik wegrij en daarna geen zin om het bij te houden. Heb dagelijks 4 trajectcontroles op de route en dat gepingel van FM werd ik gek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zo gaat het bij de RNS510 Copieer eerst de flitsers op de SD kaart en stop die in de radio.

Ga naar setup. Kies navigatie

attachicon.gifstap 1.jpg

kies mijn bijzondere reisdoelen ( personal POI )

attachicon.gifstap 2.jpg

Kies importeren

attachicon.gifstap 3.jpg

Van af hier gaat het misschien iets anders want ik had al een oudere versie van de flitsers er op.

attachicon.gifstap 4.jpg

attachicon.gifstap 5.jpg

attachicon.gifstap 6.jpg

 

Hoop dat je er iets aan heb.

 

Grt Jan

 

Waar kan ik die flitser vandaan halen

Misschien een link

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Luiheid .

FM bekijk ik meestal even voor ik wegrij en daarna geen zin om het bij te houden. Heb dagelijks 4 trajectcontroles op de route en dat gepingel van FM werd ik gek van.

Huh, maar hij klingelt alleen als er echt wat is, dan wil je toch herinnert worden? wat je nu in de Discover doet geeft net zo veel meldingen, daar gaat ook elke trajectcontrole elke dag pingelen...

Bijhouden hoef je niet, alleen maar je telefoon aan laten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Huh, maar hij klingelt alleen als er echt wat is, dan wil je toch herinnert worden? wat je nu in de Discover doet geeft net zo veel meldingen, daar gaat ook elke trajectcontrole elke dag pingelen...

Bijhouden hoef je niet, alleen maar je telefoon aan laten :)

@@Micky Ja dat doet hij ook, maar steeds weer bij de trajectcontrole die ik wel weet. De pingel op de discover is wat discreter.

Misschien toch weer eens FM wat vaker aanzetten want gisteren alweer een mooie betaalde foto ontvangen uit Leeuwarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Micky Ja dat doet hij ook, maar steeds weer bij de trajectcontrole die ik wel weet. De pingel op de discover is wat discreter.

Misschien toch weer eens FM wat vaker aanzetten want gisteren alweer een mooie betaalde foto ontvangen uit Leeuwarden.

is inmiddels allemaal instelbaar, je kunt ook alleen de trajectcontroles uitzetten en de rest aanlaten

 

be9bad458240a24e5304d58a1a69d2d0.jpg

56a7643298ade854f9da885450a7d6b9.jpg

 

 

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ nightblue BE-R

Gebruik je deze naast de eerder geposte vaste flitspalen, of is het in plaats van?

Ik heb de eerder geposte vaste flitspalen verwijderd, daarna de nieuwe geïnstalleerd. Meldingen werken in ieder geval goed bij de vaste flitspalen die ik op mijn route tegen ben gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kwam op MotorTalk een nieuw bestand met flitsers tegen.

Dekt als het goed is heel europa met vaste locaties.

Bijgewerkt t/m 16-03-2016

 

Twee categorieën: roodlicht en snelheidscamera's. 

Beide heb ik een ander icoontje gegeven. De icoontjes heb ik van Waze gebruikt.

 

Nog niet getest maar werkt vast wel. Te downloaden vanaf:http://s000.tinyupload.com/?file_id=04790027692718946000

 

Iemand deze al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de eerder geposte vaste flitspalen verwijderd, daarna de nieuwe geïnstalleerd. Meldingen werken in ieder geval goed bij de vaste flitspalen die ik op mijn route tegen ben gekomen.

 

Stomme vraag misschien, maar hoe verwijderen je de flitspalen. Direct op de Discover Pro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stomme vraag misschien, maar hoe verwijderen je de flitspalen. Direct op de Discover Pro?

 

Via het Instellingen als de Discover Pro op Navigatie staat: ga naar Geheugen beheren > Mijn bijz. reisdoelen wissen

 

Als je naast flitspalen ook andere POI's hebt geïmporteerd, dan verdwijnen die waarschijnlijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kwam op MotorTalk een nieuw bestand met flitsers tegen.

Dekt als het goed is heel europa met vaste locaties.

Bijgewerkt t/m 16-03-2016

 

Twee categorieën: roodlicht en snelheidscamera's. 

Beide heb ik een ander icoontje gegeven. De icoontjes heb ik van Waze gebruikt.

 

Nog niet getest maar werkt vast wel. Te downloaden vanaf:http://s000.tinyupload.com/?file_id=04790027692718946000

 

 

Hallo,

 

Ik heb het bovenstaande bestand gedownload en op een usb-stickje gezet. Als ik probeer te updaten ziet hij het bestand niet. 

De grote kaartupdate van mei 2016 heb ik zonder problemen via het usb-stickje gedaan.

 

Iemand een idee waarom het niet werkt?

 

Inhoud stickje in de root ziet er uit op plaatje 1.Als ik op de map klik zie ik de inhoud van plaatje 2.

post-25082-0-27223400-1468249595_thumb.jpg

post-25082-0-91130200-1468249643_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden