Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress

Aanbevolen berichten

• Reacties 4,7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lang getwijfeld maar toch eens een gok gewaagd en eens Lepin technics set gekocht. Mijn oudste zoontje was al een hele tijd achter deze set aan het vragen maar hier kost hij redelijk wat centen.  

Kon het niet laten, ff gauw er op gezet. Ik weet dat smaken verschillen, maar ik vind het mooi staan. Passen perfect.

De gas soldeerbout is binnen. Ziet er allemaal netjes uit, en snel warm. Wel groter dan mijn andere soldeerbout maar dan ook een veel groter reservoir voor het gas. Mooi setje.   Nog even het linkje

Posted Images

Voor degene die perse een ingebouwde usb voeding in de 12V willen hebben, heb ik toch echt de makkelijkste oplossing.

22f1a75a01ed74d8f9ca4efc4e9e18c5.jpg

69f5de1284273a5e724d560654b15998.jpg

Blijf bij wat ik heb, mooier

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar bericht
Delen op andere sites

@@Fopperr zoek eens terug in je Ali bestelgeschiedenis en zoek eens naar de applicators voor het poetsen. Jij had ze toch besteld onlangs? Geen zin om 30 pagina's terug te zoeken naar de juiste

Held!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar bericht
Delen op andere sites

@@bjeli de vraagstelling is wel wat vreemd, als er überhaupt sprake van een vraagstelling is.... maar vooruit????????

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress

http://s.aliexpress.com/BbEnuayU

aha die bedoel je. heb ze ook thuis. 1 keer gebruikt om de chromen delen mee te poetsen verder nog niet.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jj binnenkort

Waren die applicators nog wat? Die je laaatste 2-4 maanden hebt gekocht.

Ik heb ze ook nodig.

Ik heb ze wel al gebruikt.

Werkte voor "show en shine" prima.

Grondig poetsen zal

Je toch echt met de

Poetsmachine (lees polijstmachine) doen.

Ik vond ze overigens wel hard slijten.... na 2 keer gebruiken werden ze toch wel al minder.....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden