Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Hoor het graag. Puur uit eigen belang. Geef ik toe

 

Als ik daarmee voor mn vakantie de 3d teller kan inbouwen doe ik het graag. Na mn vakantie geen haast, kan ik 2 x die van Ali afwachten....

 

Wil namelijk heel graag mn olie temp kunnen zien.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Zou hen effe pm sturen

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het setje nog ergens liggen?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik zou anno 2017 niet meer beginnen met knoeien van aftermarket Xenon HID setjes. Nieuwe generatie LED lampen geven zowat dubbel zoveel licht, minder verstrooiing, geen gedoe met balasten, veel goedkoper en in een paar minuten geïnstalleerd.

 

Had zo'n Lumiled uitvoering (betere focus voor reflector lampen) in de Mii van mijn vrouw gezet, ding geeft gevoelsmatig zo'n beetje 3x zoveel licht dan mijn OEM Xenon. Maar wel met exact dezelfde lichtpatroon, geen verstrooiing, dus ook geen 'klachten' van tegenliggers.

Ik had deze gekocht in H4 fitting, want Mii, maar is ook in H7 te krijgen.

Heb je projector lampen ( B6 ), dan zou je ook zoiets kunnen nemen, die geven NOG meer lichtsterkte, en is goedkoper.

 

---edit---

Meh, zie nu pas dat ik reageer op een 3 weken oude reactie  :sleep:

aangepast door Mich76
Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ik wel eens willen weten hoe je deze in een 3C koplamp krijgt zonder de koplamp zelf te moeten aanpassen. je hebt namelijk zeer weinig ruimte achterop de lamp en dan komt de ventilator als buiten de koplamp behuizing te zitten zonder dat je de rubber dop erop hebt gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ik wel eens willen weten hoe je deze in een 3C koplamp krijgt zonder de koplamp zelf te moeten aanpassen. je hebt namelijk zeer weinig ruimte achterop de lamp en dan komt de ventilator als buiten de koplamp behuizing te zitten zonder dat je de rubber dop erop hebt gezet.

+1,

En trouwens bij de B7 ook heel weinig ruimte, en zeker voor de ventilator die achterop zit. Die kan je nie kwijt nie.

Ook een keer in een gekke bui die besteld, voor mn vorige koplampen, en da ging nie passen nie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

even off topic, weet iemand misschien of de zwarte kunstof strippen aan de onderkant van de portieren ook verkrijgbaar zijn in primer. evt nog de onderdeelnummers.

Ja die zijn er, staat een setje op marktplaats van een forumlid hier

https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/carrosserie-en-plaatwerk/m1154888537-vw-passat-3c-b6-deur-lijsten-r-line-gegrond.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pos=18

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel wulfke, wist niet dat ze zo prijzig waren trouwens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft deze? Wil ze denk aanschaffen, stoerder uiterlijk.

Benieuwd hoe in eggie staat.

 

Rvs auto pedaal voor volkswagen vw golf 5 6 mk5 mk6 Skoda Octavia Jetta MK5 MK6 Scirocco CC Passat B6 B7 TIGUAN Toureg

http://s.aliexpress.com/2i6nYf2M

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft deze? Wil ze denk aanschaffen, stoerder uiterlijk.

Benieuwd hoe in eggie staat.

 

Rvs auto pedaal voor volkswagen vw golf 5 6 mk5 mk6 Skoda Octavia Jetta MK5 MK6 Scirocco CC Passat B6 B7 TIGUAN Toureg

http://s.aliexpress.com/2i6nYf2M

(from AliExpress Android)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

heb ze er net 2 weken in zitten. passen goed. niks mis mee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge Roel, hoe lang zit je hier op het forum ? Denk dat in het begin van dit topic deze pedalen meerdere malen aan bod zijn gekomen.. is een van mijn eerste Ali express aankopen geweest en zit ondertussen al aan 135 aankopen dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Peter,

 

Ik ga niet elke pagina door splitten om te kijken of het al aan bod is geweest. Dit is toch een makkelijke weg om het te checken, zie het probleem niet zo...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij wel, maar heeft volgens mij ook te maken welke type rns510 je heb...

Zou volgens mij gewoon plug and play zijn

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ik heb een RNS510 versie C

Maar die witte stekker kan ik dus gewoon ergens kwijt aan de achterkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een RNS510 versie C

Maar die witte stekker kan ik dus gewoon ergens kwijt aan de achterkant?

Versie rns maakt niet uit, rcd, rns,.. Past gewoon in de originele aansluiting. Zit in dezelfde stekker als de CD wisselaar. Dus indien je deze erin hebt zitten moet je de pinnen uit de witte connector halen en deze bij in pinnen bij deze van de CD wisselaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie rns maakt niet uit, rcd, rns,.. Past gewoon in de originele aansluiting. Zit in dezelfde stekker als de CD wisselaar. Dus indien je deze erin hebt zitten moet je de pinnen uit de witte connector halen en deze bij in pinnen bij deze van de CD wisselaar.

Klopt ik heb de CD wisselaar en heb de Aux pennen eruit gehaald en deze wisselaar erbij in gedrukt.

 

Werkt perfect

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden