Ga naar inhoud
  • 0

Deuren automatisch dicht


Teddemans

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

durf het bijna niet te vragen Vdub.....en nu zag ik dat je onlangs ook bij Stijntje geholpen had met het in- en ombouwen van de CV.Van gewone sleutel, in mijn geval met Vortex AB, tot klapsleutel.Staat ook nog bij mij op mijn verlanglijstje.......misschien kunnen we dit een keer combineren???Tenminste als je natuurlijk tijd en zin hebt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
interessant, ben ook op zoek naar iemand die dit bij mijn passat zou willen doen (automatisch sluiten van deuren)..............

 

Ik wil het wel doen hoor, zit doordeweeks ook in Markelo.. maar liever heb ik nog dat je bijv. naar de meeting bij JDEngineering komt.. hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
bij nieuwe modellen met uitgebreide boordcomputer, kun je dit ook zelf instellen.

anders inderdaad via VagCom. het kon al op mijn A3 van 2001; vanaf wanneer het op passats kan weet ik niet precies.

 

Kan al op een A3 van 1997 :)

Zelfs op die krengen met die pompjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
interessant, ben ook op zoek naar iemand die dit bij mijn passat zou willen doen (automatisch sluiten van deuren)..............

 

Ik wil het wel doen hoor, zit doordeweeks ook in Markelo.. maar liever heb ik nog dat je bijv. naar de meeting bij JDEngineering komt.. hoe meer zielen hoe meer vreugd..

 

Even gemist.......... waar, wanneer, hoelaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden