Ga naar inhoud

[Inkoopactie] LED Interieurverlichting (Succesvol Afgerond)


VisionRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het blijven wonderlijke dingen die ledjes.

 

Ik had een witte 41 mm in de kofferbakverlichting gedaan, 2 ledjes (van de 7 of 8 geloof ik) deden het dus niet. Bewuste festoon in de opmaakverlichting gedaan, doet alles het wel. Terug naar de kofferbak: 2 doen het niet. Rara ?

Heb ze maar in de opmaakverlichting gezet en de overgebleven blauwe 43 mm (van de voorste grote) in de kofferbak (waarvan alle ledjes het dus ook wel deden).

 

In de 2e auto heb ik nu ook LED verlichting van de overgebleven festoons. De polo heeft alleen een grote voorin en in de kofferbak. Alle ledjes zijn dus nu in gebruik en doen het !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netjes hoor! Ik heb ze ook en iedere keer als ik in/uit de auto stap geniet ik er weer van ;-) Die hyperflux leds waren inderdaad niet zo geschikt voor de instapverlichting onder de deuren, die 6x3 (of zoiets) met meerdere kleine ledjes erop geven een stuk beter resultaat.

 

Edit: Rednax, heb jij nou aan de achterkant (als je de achterklep opent) nu blauwe verlichting of witte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoebaah: alle verlichting heb ik nu blauw, behalve de opmaakverlichting achter de zonnekleppen. De witte festoons 41mm heb ik in onze 2e auto gedaan, die waren toch over.

 

@HarroJansen: er zitten nu de 6 x 3mm Blauwe T10 LED vervanger (2 stuks)

[09-01-06-BL] in. Deze heeft 6 ledjes die rondom schijnen, dit in tegenstelling tot de hyperflux die rechtuit schijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had alles wit maar dat beviel me niet zo.

De instapverlichting onder de deuren waren wel blauw maar net als hier al beschreven gaf het geen licht.

Heb nu ook de 3 pittertjes besteld voor onder de deuren en die daar nu inzitten gaan de w8 verlichting in.

Boven de achterdeuren heb ik nu ook blauwe voor besteld zodoende alles lekker blauw zou moeten worden.

De verlichting van de koffer laat ik wel wit zodat ik daar met laden en zo wat beter licht houd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze reeds inzitten en het interieur is nu ook mooi blauw.

De 6x3 zitten ook in de deuren maar ik denk dat ik het nog beter kan maken.

Het led licht schijnt immers rechtdoor.

Ik wil dus met een soort van spiegeltje ofzoiets het licht dus naar beneden gaan richten.

Ik laat wel weten of het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

De eerst led lamp heeft het begeven. Dat is de blauwe led voor het leeslampje boven de deuren. Dat wordt nieuwe bestellen.....

 

Bij het vervangen is de veer waarmee het leeslampje op z'n plaats zit gebroken. VW dealer gebeld (magazijn) en veer wordt niet los geleverd (wist ik ook wel). Nu maar nieuw leeslampje bestelt. Dat krijg je als je te snel iets wilt uitvoeren in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De levensduur van Leds is toch rond de 50.000 branduren......

beetje strange dat ze nu al de geest geven, kan mischien te hoge spanning zijn. VW staat bekent om dat ze rond de 14.5 Volt leveren ipv 12....

weerstandje ertussen?

Wie kan dat met zekerheid zeggen dat het misschien aan het voltage kan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Even nieuw leven in deze topic blazen. Bij mij zijn al 4 led boven de deur kapot gegaan. Ik heb er gisterenavond twee nieuwe besteld en nu werd ik net gebeld door Ledbuy dat deze niet meer leverbaar zijn.

 

Tijdens het gesprek kwam er naar voren dat deze niet zo goed waren. Nu mag ik ze allemaal terugsturen en krijg ik nieuwe die meer licht geven en die ook niet meer kapot zouden moeten gaan.

 

Service!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden