Ga naar inhoud

[Inkoopactie] LED Interieurverlichting (Succesvol Afgerond)


VisionRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb iets gezien vanavond. De leds van de deur (instap) blijven branden als de deuren dicht zijn en op slot.

Als ik de gewone lamp terug zet dan brand het niet meer...

 

Ik denk dat de leds ook met weinig spanning blijven branden, kan jullie ook kontroleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lampies zitten drin. Nou maar wachten tot het donker is.

 

Misschien dat jullie dat ook al hadden ervaren: met zilverfolie als reflector voor de lampen onder de deur moet je erg voorzichtig zijn. Voor je het weet creeer je kortsluiting. Heeft mij enkele zekeringen gekost. Op zich niet een grote ramp, maar dan doet de afstandsbediening van de CV het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog tips voor het openen van de lampjes boven de achterdeur (degene icm sensoren voor alarm)

Ze uit het plafond peuteren gaat wel, na de aanwijzingen hier op het forum. Alleen nu moeten ze open om de lampjes te vervangen door de LEDS..

Tipje van de sluiert..?

 

@VisionRoy

maakt niet uit, mss een andere heldere geest?

of anders eens langs de dealert rijden, er is toch 1 lampje kaduuk.. kunnen ze mooi meteen even uitleggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets gezien vanavond. De leds van de deur (instap) blijven branden als de deuren dicht zijn en op slot.

Als ik de gewone lamp terug zet dan brand het niet meer...

 

Ik denk dat de leds ook met weinig spanning blijven branden, kan jullie ook kontroleren?

 

 

Hoi, ik heb hetzelfde probleem, bij mij blijven de lampjes ook branden nadat de deuren dicht zijn, en het alarm erop staat.....misschien een V5 kwaal....lol..

 

Heeft iemand een oplossing.....of hebben meer van jullie dit probleem....

 

 

gr Rene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets gezien vanavond. De leds van de deur (instap) blijven branden als de deuren dicht zijn en op slot.

Als ik de gewone lamp terug zet dan brand het niet meer...

 

Ik denk dat de leds ook met weinig spanning blijven branden, kan jullie ook kontroleren?

 

 

Hoi, ik heb hetzelfde probleem, bij mij blijven de lampjes ook branden nadat de deuren dicht zijn, en het alarm erop staat.....misschien een V5 kwaal....lol..

 

Heeft iemand een oplossing.....of hebben meer van jullie dit probleem....

 

 

gr Rene

 

Ik heb gewoon de originele lampen terug gezet, geen last meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand nog tips voor het openen van de lampjes boven de achterdeur (degene icm sensoren voor alarm)

Ze uit het plafond peuteren gaat wel, na de aanwijzingen hier op het forum. Alleen nu moeten ze open om de lampjes te vervangen door de LEDS..

Tipje van de sluiert..?

 

Kan je een foto maken van de achterkant?

 

 

4m29pok.png

 

Leeslampje met interieurbewaking uitbouwen

 

‒ Met ontgrendelingssleutel -1- de veer van leeslampje -2- naar achteren drukken.

‒ Leeslampje -3- eruit trekken en de stekerverbinding losmaken.

Aanwijzing:

 

◆ Let er bij het indrukken van veer -2- op, dat ontgrendelingssleutel -1- niet tussen hemel -4- en het metalen frame in hemel -5- steekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden