Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 look-a-like


essel

Vraag

Ik heb onlangs een passat gekocht met een RNS300 systeem welke ik wil vervangen voor een rns 510 look-a-like.

 

Nu heb ik al wat rond gezocht op dit forum en op internet welke ik zou moeten kopen volgens de kenners.  Ik kom er echter niet uit wat nu een aanrader is. Misschien dat jullie mij kunnen helpen, mijn eisen zijn:

 

  • Prijsklasse 300-450 euro
  • Degelijk
  • zonder extra frame / afdekplaat in te bouwen
  • 7"" inch touchscreen
  • goed geluid
  • koppling met andere VW systemen (bv parkeer sensoren, climate control)
  • Uiteraard navigatie (IGO)
  • Win CE (is sneller dan Andriod , verwacht ik)
  •  Can-Bus decoder ingebouwd.

     OBD functie.

     USB aansluiting.

     Bluetooth handsfree functie.

     Korte opstarttijd en een snelle interface.

     Aan te sluiten op de stuurwielbediening. (CAN)

     Achteruitrijcamera aansluiting.

 

Enkele types die ik heb gevonden:

SwiisAudio

Auto wolf 1

 

 

Wat is volgens een aanrader ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb onlangs een passat gekocht met een RNS300 systeem welke ik wil vervangen voor een rns 510 look-a-like.

 

Nu heb ik al wat rond gezocht op dit forum en op internet welke ik zou moeten kopen volgens de kenners.  Ik kom er echter niet uit wat nu een aanrader is. Misschien dat jullie mij kunnen helpen, mijn eisen zijn:

 

  • Prijsklasse 300-450 euro
  • Degelijk
  • zonder extra frame / afdekplaat in te bouwen
  • 7"" inch touchscreen
  • goed geluid
  • koppling met andere VW systemen (bv parkeer sensoren, climate control)
  • Uiteraard navigatie (IGO)
  • Win CE (is sneller dan Andriod , verwacht ik)
  •  Can-Bus decoder ingebouwd.

     OBD functie.

     USB aansluiting.

     Bluetooth handsfree functie.

     Korte opstarttijd en een snelle interface.

     Aan te sluiten op de stuurwielbediening. (CAN)

     Achteruitrijcamera aansluiting.

 

Enkele types die ik heb gevonden:

SwiisAudio

Auto wolf 1

 

 

Wat is volgens een aanrader ??

voor 450 heb je ook een echte RNS 510

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor aanbod. Ik weet niet of me dat vanavond nog lukt, btw waar woon je ??

 

Heb je ook ergen specs van dit systeem ? En kan deze wat ik allemaal wil (can bus / ODB  uitlezen. parkeer sensoren etc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Ieder echt zijn eigen wensen en eisen. Maar voor dat budget zou ik nog iets bijleggen en een originele refurbished RNS510 kopen.

Goedkoper kan ook, dan wel weer vaak uit diefstal.

Een Navilock (+200eur) heb je ook met een RNS look a like nodig, dief ziet het verschil namelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hou er wel rekening mee dat je bij de Post nog ca 50~60 euro aan BTW en invoerrechten moet betalen. Regelgeving is recent aangescherpt van uit China.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dievengildes kijken het eerste naar je dak en dan pas in de Auto,als je de haaievin hebt is de aandacht getrokken,heb je die niet kun je eens mazzel hebben he.

ik heb er iig geen,rns look heeft soms Meer opties Maar licht zeker aan de uitvoering en voor 400 euro zul je niet alle zaken op de kloon hebben die je wilt denk ik.

mijne komt van navaudio en ben er tevreden mee,mijn rcd 510 had geen bleutooth en geen navi.

dus ik had geen haaievin en geen microfoon in de Auto,als ik origineel had gekocht moest ik er de bt module bijkopen en kabel voor mic trekken.

nu is het wel opgelost zonder dat alles,er zit parrot ingebouwd en mic licht boven het stuur onzichtbaar achter de kap,geluid is perfect

navi Antenne zit onder de kap waar de stuurverstelling zit en ontvangst is altijd goed tot nu toe

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden