Ga naar inhoud
  • 0

Executive pakket.


R058

Vraag

Ik heb onze Passat nog niet in het bezit, als dit zo is ga ik me uiteraard voorstellen ;)

 

Ik heb een Passat Highline met Executive en Dynamic pakket aangeschaft.

 

Ik weet zo ongeveer wat het inhoud maar heeft iemand misschien een overzicht met alle opties die standaard bij deze twee pakketen zitten?

Er staat me iets bij dat bij het Executive pakket een cd wisselaar hoort te zitten, echter is deze niet aanwezig in dashboardkastje. (ook niet in klep erboven)

 

Kan iemand bevestigen of dit er bij hoort te zitten, zoja dan morgen maar even met dealer bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij zijn de meeste van deze "executive" "business" "exclusive" en dergelijke paketten typische verkoop trucjes van dealers en importeurs om meer auto's te verkopen.

Je kunt er volgens mij geen pijl op trekken wat hier nou precies op of aan zit.

Het enige houvast dat je hebt is de fabriekssticker in de kofferbak.

Hier staan alle codes op van opties waarmee jouw auto de fabriek verlaten heeft.

Volgens mij staat er hier op het forum ergens een lijst met de betekenissen van de afkortingen/codes.

aangepast door Neders
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op het forum bij brochures staat de Passat brochure en prijslijst van 2009.

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/24460-brochure-prijslijst-april-2009/

In de prijslijst staat omschreven wat er allemaal in het executive pakket en het dynamic pakket zit.

 

Kun je tevens even kijken wat je er nog allemaal op kunt zetten, mocht je daar nog geen beeld van hebben als je al even op het forum hebt gekeken...

aangepast door martijn171175
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Executive zou een wisselaar bij moeten zitten, maar of je daar nou zo veel aan hebt?

 

Bedenk ook dat autoverkopers ook meestal maar wat schrijven in zo'n advertentie. Iedere VW op marktplaats is zowat een highline, iedere Audi is een s-line.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks voor de link naar de brochure.

Komt aardig overeen met alles wat in/op de auto zit.

 

Oa half leder en half alcantara

 

Enkel de cd wisselaar niet, ach die ga ik niet missen. Aangezien ik straks een mdi module in de auto wil laten zetten.

Als ik het goed heb, kan deze kant en klaar op de cd wisselaar aansluiting geplugt worden.

aangepast door R058
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks voor de link naar de brochure.

Komt aardig overeen met alles wat in/op de auto zit.

 

Oa half leder en half alcantara

 

Enkel de cd wisselaar niet, ach die ga ik niet missen. Aangezien ik straks een mdi module in de auto wil laten zetten.

Als ik het goed heb, kan deze kant en klaar op de cd wisselaar aansluiting geplugt worden.

Da's niet waar helaas. Aansluiting is anders maar niet super ingewikkeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zal het ook nog per jaar uit maken?

heb een highline executive plus en dynamic.. maar geen wisselaar.

 

voor de mdi zou ik even vagtechniek vragen... die zijn heel handig met elektronica en software enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb het er bij laten zitten, aangezien ik die cd wisselaar toch niet ga gebruiken. Heb liever een MDI icm de huidige RNS510.

 

Things to do:

 

- Gelijk een navilock plaatsen.

- RNS510 updaten firmware en kaarten.

- Andere bluetooth module, zodat alles rechstreeks via RNS werkt ipv touchadapter (vindt het foeilelijk)

- Op de plaats van de touchadapter een universele houder waar mijn Iphone en mijn vriendin haar Galaxy in past (hoeft niet te laden)

- MDI plaatsen, in dashboardkastje.

- Alles met VAGcom nalopen.

 

Iemand in de buurt van Leeuwarden, die een vagcom heeft?

aangepast door R058
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er bestaat een website waar je aan de hand van de optie codes die op je sticker in je koffer ruimte zit, kan kijken wat er standaard geleverd is. Iemand toevallig die weet welke site dit is?

Als je MDI en Bluetooth 3C8 ( met wifi ) zoekt heb ik  nog wel eentje liggen voor je.

 

Gr ids

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er bestaat een website waar je aan de hand van de optie codes die op je sticker in je koffer ruimte zit, kan kijken wat er standaard geleverd is. Iemand toevallig die weet welke site dit is?

Jazeker: http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

Hier kun je alle codes van de sticker in één keer ingeven.

Je krijgt dan netjes een lijstje met alles wat er af fabriek in, op of aan gebouwd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jazeker: http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

Hier kun je alle codes van de sticker in één keer ingeven.

Je krijgt dan netjes een lijstje met alles wat er af fabriek in, op of aan gebouwd is.

haha, dat heb ik ook 'n keer gedaan bij die van mij, en ik stelde vast dat er zo ongeveer NIKS van klopte :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die van jou was zeker in Belgie gemaakt. Amay doe maar een sticker ofzo HAHA.

nee, gewoon in duitsland, maar daarna nog wat aan verbouwd voor de "indienstname" veronderstel ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanochtend heeft de dealer een navilock ingebouwd, en heb gevraagd naar de radiocode en het type rns510 die erin zit.

Radio code keurig overhandigd, echter gaven ze mij alleen het identivicatienummer van de radio.

 

Kan je aan de hand van je identivicatienummer herleiden welk model dit is?

Ook kan ik wat ik ook probeer niet in het verborgen menu komen, wel kon de dealer vertellen dat er SW2680 opzit.

aangepast door R058
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Executive zou een wisselaar bij moeten zitten, maar of je daar nou zo veel aan hebt?

 

Bedenk ook dat autoverkopers ook meestal maar wat schrijven in zo'n advertentie. Iedere VW op marktplaats is zowat een highline, iedere Audi is een s-line.

en allemaal fullfull options

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden