Ga naar inhoud
  • 0

Accu leeg na 2 dagen staan


Fred6372

Vraag

Hallo,

 

Ik heb sinds twee weken een probleem met mijn Passat.

Mijn accu ( 2 jaar oud) is leeg na 2 dagen stil staan.

Er is geen stiekem brandende binnenverlichting en ik heb zelfs mijn radio uit gebouwd.

Daar ligt het dus niet aan.

Zelfs met zo'n powerblock krijg ik 'm met grote moeite aan de praat. Het gaat dan om de 'eerste, koude start'.

De rest van de dag gaat alles gewoon zoals het hoort.  Normaal starten alsof er niets aan de hand is.

Ik snap er effe helemaal niks meer van.

Wie heeft er een idee ?

Alvast dank voor het meedenken..............benieuwd naar reacties.

Fred

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Lekspanning controleren:

 

min pool los van je accu (denk aan radio code)
multimeter in stand Ampere DC bereik 20A
multimeter tussen je minpool en minpool klem vast zetten.

 

En 1 voor 1 de zekeringen lostrekken kijken of de lekspanning weg valt. daarna in he boekje kijken waar deze zekering bij hoort.

 

Medelid heeft hier ook problemen mee, lees hier maar:

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/35630-steeds-lege-accu/

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De lampjes gaan dus niet branden op je dashboard of dat wel en gaat ie niet rond?

Jawel, lampjes branden normaal en ook de binnenverlichting op normale sterkte, Hij gaat de eerste seconden niet of nauwelijks rond, Met een beetje mazzel pakt die dan wel en gaat de motor ook lopen. De rest van de dag geen probleem meer. Heel vreemd........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jawel, lampjes branden normaal en ook de binnenverlichting op normale sterkte, Hij gaat de eerste seconden niet of nauwelijks rond, Met een beetje mazzel pakt die dan wel en gaat de motor ook lopen. De rest van de dag geen probleem meer. Heel vreemd........

Wel zonder powerpack bedoel ik, anders inderdaad accu controleren. Of is een keer goed opladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden